Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mluvnice

11. 06. 2002
2
0
1643
Autor
Severkanova

Cesta vs cil

Laska je minulost,

laska je pritomnost,

laska je budoucnost,

laska je sloveso,

     Laska je neco co delame,

     laska je neco co hledame,

     laska je na co cekame.

Laska je vlna,

laska je vitr,

laska je ohen,

laska je mraz.

     Laska je krok,

     laska je skok,

     laska je beh,

     laska je let,

     laska je mavnuti

     kouzelnym protkem.

Laska je budoucnost,

laska je pritomnost,

laska je minulost,

kdyz laska je podstatne jmeno.


Láska je živý hněv bohů Láska je ostrov perel Láska je sladký života tanec Láska je nachový mech Láska je rozpálené slunce Láska je vše co ONA je pro mě...

Kapr
06. 11. 2002
Dát tip
Láska je a bude.

Severkanova
06. 11. 2002
Dát tip
Laska je to nejkrasnejsi na svete, nic hezciho na louce zivota snad uz nekvete...

Severkanova
04. 10. 2002
Dát tip
WiruZ: ...pac to byli kantori, kteri ucili podle ucebnic a ne podle cituuuuu; takovi suchoparni status quo kteri nevedeli, ze by si mohli, alespon v soukromem zivote, nechat narust kridla...:-) No a tak jsem se ke sve mluvnici musela i ja dopracovat sama... Diky za cteni - jako vzdy :-)

WiruZ
03. 10. 2002
Dát tip
Mohu tedy sokromně za sebe říci, že takvouhle mluvnic náš ve škole neučili a asi je to špatně. Mnozí z nás by jistě byli lépe připraveni do života.

Severkanova
21. 09. 2002
Dát tip
Oli, tak krasne.... Dekuji - promin, se zpozdenim... :-)

olivierek
22. 08. 2002
Dát tip
Láska je krásná nezbeda. Láska je milý popleta. Láska je záludná potvora. Láska je neodbytný dotěra. Láska je pitomé prokletí. Láska je samé básnění. Láska to je víla. Láska to je síla. Láska, když je, je jí dost. Láska to je vzácný host. Láska je nezkrotná šelma. Na lásku, na tu není helma. Láska je smutné toužení. Láska je bolestné soužení. Na lásku není jiná mast než láska zas.

Severkanova
15. 06. 2002
Dát tip
Thanx god we have it... Jinak by nas tady spousta vubec nebyla, vid?

siti
14. 06. 2002
Dát tip
ach ta láska....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru