Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bůh?

06. 05. 2023
9
3
171
Autor
Benetka

Bůh?

https://www.youtube.com/watch?v=xmS7_SPZDFw&ab_channel=johgasCZ

Včera jsi ku mně_ Miláčku. Eh... Wim že bych ti tak neměl řikat. Vždyť... Já Tě bezmezně miluji asi tak pět let a Tys mi za celou tu dobu dala jen jednu jedinou pusu na tvář... Eh. Včera jsem Tě prostě za celý den ani jednou neviděl. Ano jistě. Máš moc práce. A ano máš už konečně tu svou podřízenou a Tys konečně šéfová! A tak za mnou chodí ona. Na místo Tebe. Mnohomnohomnohokrát za den. A vždy poprvé nahlas pronáší: Ahoj Slávi! Vždy. A já odpovídám: Ahoj Leni. Vždy. A... Já se prostě těch Lienek nezbavím! Jedna mě opustila a mraky jiných potkávám. Jasně... Přitom i jednu Martinu no......

Včera se měl po dlouhé době zase vidět s Adamem. V Nové Dolní Hospůdce. Po šesté večer až se vrátí z fitka. Jenže... Když se tam v půl šesté pešo Slávek doplahočil tak zjistil že je zavřeno. Bo tam kdos pořádal soukromou akci. Sic! Chtěl mě vidět a taky předat dáreček který mi přivezl z Nizozemska. Jo. Celkem hodně cestují po světě. AnděLenka s novým partnerem a s Áďou. Hmmm... Spolu nebyli nikde. Všechen čas (a energie a peníze) se věnoval domečku. Tomu ve kterém slávek NIKDY nebude bydlet. Jenom se tam nadřel jak cyp. Hořkost se zvolna vpíjí. Heh. A tak když mu pak Áďa volal co teda jako? tak to posunuli o týden. Co už. Slávek byl smutný. Co už. Těšil se. Zastavil se alespoň na Mlýně na dvě pivka - když už je venku že jo? Ale je tam... Draho? Nebo... Ceny světové? Nově mají v nabídce zmrzlinu. Kopeček za 45,- kč. A šedesát kaček za pívo... Pak přišel domů a nebylo mu ani jednou a ani dvakrát do zpěvu. I nastala dvacátá hodina a ulehl na lůžko. Probudil se po čtyřech hodinách a......

V šest ráno pak taky konečně vstal. Měl přitom jasno v tom že pojede na nákup do obchodu Albert v Hodoníně. A... Konečně taky do LIDL. V Hodoníně ještě v tomto obchodě nikdy nebyl. A v Břeclavi naposled když ještě máma žila a byla v nemocnici a chtěla ať jí něco přiveze s sebou... A to už je víc než 8 let... Pomaličku posnídal a pomaličku převlekl a pomaličku vydal na cestu... Pak zaparkoval před obchodem vzal košík vlezl dovnitř a počal nasávat vůni nového místa když......

Když proti němu kráčí...

ZLATOHNĚDÁ!!!!!!

Ahoj Maťka! říká Jí a Ona snad ani není překvapená tím že se potkávají. Prostě... Ona ze Tvrdonic a on z Hrušek potkají se v Hodoníně v jednom obchodě na jednom místě!!!

NÁHODA??????

Nebo Bůh? / VESMÍR?

Vždyť stačilo jenom_ Iba len_ Aby!!!

Aby dnes nejel nikam. Aby jel napřed do Albert a až pak do LIDL. Aby sice byli v jednom obchodě ale každý na jiném místě a prostě se minuli! Aby... Ale prostě NE!!!

Prostě se potkají. A pak spolu nakupují. Asi hodinu. Už si ani nepamatuje kdy naposled s někým (s nějakou ženou) nakupoval... A kecali. O všem možném a nemožném...

A ON JÍ TO PŘITOM ŘÍKÁ: POVĚZ MI: JE TOHLE NÁHODA ŽE JSME SE POTKALI? JAK TO ŽE NÁS VESMÍR/BŮH SPOJIL? CO SI MÁME V TOMTO ŽIVOTĚ PŘEDAT?

NEODPOVÍ.

DÍVÁJÍ SE SOBĚ NAVZÁJEM DO OČÍ.

PŘIPADÁ MU ŽE JE MALINKO POSMUTNĚLÁ. A TAKY NENÍ NAMALOVANÁ. NÁDHERNÉ OŘÍŠKOVÉ OČI KONTRASTUJÍ S BLEDOU PLETÍ TVÁŘE.

Kecají: Ukážu ti co tu kde je. Jo Slávi? A podívej: Tady mají vánoční čaj! A on jí řiká: No jo no za chvilku jsou zas Vánice toš co by né! Oba se tomu smějí. A hele: Prej že oplatka v roličce! Tak to jsem ještě neviděl! Je výborná říká. Vlastně... Já už jsem tu ochutnala kde co... A zase se tomu spolu smějí. Myslim že potřebuju koupit toaleťák. Tady je nějaký za dobrou cenu! A Ona řiká: Jo. Ale je jen dvouvrstvý. A to je na HOVNO! A já řikám: Jo! Doslova a do písmene!!! A oba se tomu řehtáme jak koně... A co budeš dnes vařit_MILÁČKU_? Odpoví perfektní češtinou: Hovězí vývar a kŘidélka! Ach Bože! Pověz!! Jak jen Ji NEMILOVAT!!!???!!!

A pak... Spolu u jedné pokladny platí a pak se venku před obchodem loučí: Slávi? Kde parkuješ? Já: Tady kuřátko. Pod stromečkem. Vidíš? A ja až u Kauflandu... Měj se hezky říká Jí ještě a pak Ji dlouhé minuty sleduje jak odchází v dlouhém plášti a s batůžkem na zádíčkách dokud mu nezmizí v dálce......

 

Bůh?


3 názory

Evženie Brambůrková
06. 05. 2023
Dát tip Benetka, Alegna

Upřímně milé.


geminy
06. 05. 2023
Dát tip Benetka

Tip.


Kočkodan
06. 05. 2023
Dát tip gabi tá istá, Benetka, Alegna

Se Zlatohnědou je příjemné mít nakoupeno i bez alkoholu.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru