Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Milování

11. 06. 2002
3
0
1418
Autor
Kwin

Slepí láskou

zabloudili jsme

v zákrutech vlastních duší a těl

 

V tiché tmě rozkoší

jeden druhému

stali se hvězdou

 

Znavený Atlas,

složil jsi nebe k mým nohám

a Země se pohnula

na znamení požehnání


Čolito
07. 09. 2002
Dát tip
a ze mě se pohnula na znamení požehnání !

alina
25. 06. 2002
Dát tip

alina
25. 06. 2002
Dát tip
*

bogart
12. 06. 2002
Dát tip
no, dostat Vás do postele, když máte tyto názory určitě vyžaduje ten um, který jistě má tech chlapec, co ve Vás vyvolal pocit, že jste hvězdičky.... Tyhle staromódní názory na partnersví a lásku. Přečtěte si Arsanovou (Emauela). Hvězdy a nebeské požehnání, kontra volnost, slast (když běží to mistrovství). Tuším, jak dopadne tento mač....

bogart
12. 06. 2002
Dát tip
šmarjá -sorry - vy jste mužskej, ... teda ta empatie - máte zkušenosti s klátěním intelektuálek? řek bych, že jo!

Kwin
12. 06. 2002
Dát tip
Emanuelu jsem četla/a líbilo/ a pocit,že jsem ve špatném století,mne přepadá úplně běžně.Ale nebrání mi to přijímat realitu. Co Vás vede k přesvědčení,že jsem muž?

bogart
12. 06. 2002
Dát tip
tak to je ještě jeden kotrmelec - má původní doměnka byla správná.... zmátlo mě jméno. Promiňte.

kirkov
11. 06. 2002
Dát tip
Tak tady si se nám Katuš řácky oprášila, tedy pokud se Země jak tvrdíš opravdu pohnula, nedej bůh otřásla, myslím, že molama se to tu jen zavířilo. Vyprášit kožich není na škodu, zvlášť když de vo starý dobrý kartáčování. Proto bude lépe, když si i nadále budeš svůj barbarský vkus tříbit na rozvrzaném sofa.

Kwin
11. 06. 2002
Dát tip
Jo,hejno to bylo pořádný.A sofa nevydrželo.A já už taky sotva držím pohromadě,jak sis asi stačil všimnout Kwin

Hauský
11. 06. 2002
Dát tip
a se ti moc povedla/*

ender1
11. 06. 2002
Dát tip
moc hezká*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru