Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

---den 040---

11. 06. 2002
0
0
719
Autor
Máslo

máslo.cz

function WinOpen(document, width, height) { msg=open(document, "DisplayWindow", "toolbar=no,directories=no,menubar=no,height="+height+","+ "width="+width+",resizable=no,scrollbars=no," + "directories=no,status=no"); }

Odpočívejte: cs_world 2000 (http://scene.cz/cs_zvuk/cs_2000/)


Lucy
12. 06. 2002
Dát tip
Hlboko kritizujem tvoj prístup... Síce som si ešte nevivinula dostatočnú závislosť na tvojich paranoidno-schizoidných úvahách ako sue, ale aj tak to chýba... Myslíš si snáď, že výskyt masla v našom živote klesá, keď nás nechávaš oddychovať??? :o))

sue
11. 06. 2002
Dát tip
másle: stojíš o hlubší kritiku, tak si dovolím tě zkritizovat. nějak se nám flákáš, a vůbec si neuvědomuješ, že na tvé deníky už mají někteří lidé vytvořenou silnou závislost. proto včera měla jsem deprese největší, co se stalo, dílo se ke mě nedostalo. jakkoliv si můžeš říct, že ti takoví divní feťáci mohou vlézt nahrb, tuto jistou zodpovědnost za nás sis přivodil na sebe sám, a už se z toho nevyvlečeš. budeme tě bombardovat za každý promarněný den, za každou myšlenku, která měla býti vyslovena a nebyla. tak to by bylo. příští reakce bude vystupňovanější abstinenčními příznaky a až bude nejvystupňovanější, bude to konec mé virtuální existence. což jak objektivně musí uznat každý, byla by věčná škoda. tak nevím. hlo to s tvým kamenným srdcem dealera? dealera té nejsmrtelnější drogy? áááááááááááá.............

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru