Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Supí koány, volume V.

17. 06. 2023
16
8
188
Autor
supizmus

Proč ti, kterým se každé ráno nechce vstávat a rádi by jen spali, se bojí smrti, kdy vstávat nemusí?

Proč, když se má spát 8 hodin DENNĚ, většina lidí spí zásadně v noci?

Proč, když získám to, po čem jsem v minulosti toužil, začnu nostalgicky vzpomínat na minulost, kdy jsem to neměl?

Mohu se po návštěvě hřbitova chlubit, že jsem viděl svoji budoucnost?

Když se o muži, který má ženu říká, že je ženatý, může se o člověku, který má Boha, říkat, že je bohatý?

Jak je možné, že slepí lidé vidí mnohem jasněji mnohé souvislosti života?

Mohou spolu dva vozíčkáři chodit?

Když chci proti vůli svých rodičů pracovat na dráze, platí argument, že přes to nejede vlak?

Jak se v orchestru řeší, když je dirigent celý nějaký rozladěný?

Je červená barva stejně červenou pro mě i pro barvoslepého?

Když chci překročit svůj stín, pomůže odjet v pravé poledne na rovník?

Existuje moře důvodů proč jezdit k moři?


8 názorů

Ano, většina je pravdivá a s úsměvem to beru za své.


Philogyny
před 10 měsíci
Dát tip

Pobavila mě návštěva hřbitova. Budoucnost určitě, ale vím o urnách uložených za komínem rodného domu, o urnách sedících na lavičce zahrady s kávou, takže budoucnost smrti určitě, ale hřbitova... člověk nikdy neví... :)


Alenakar
před 10 měsíci
Dát tip

Tenhle negativismus obsahuje krásný černý humor elegantního dekadenta. Tip od spřízněné duše.


aleš-novák
před 10 měsíci
Dát tip Kočkodan

Přemýšlí chroust o nesmrtelnosti člověka?


Janina6
před 11 měsíci
Dát tip Benetka

Nejen vtipné, ale i chytré 


Kočkodan
před 11 měsíci
Dát tip Janina6, Nami 99, Benetka, Jamardi

Ze tvého dílka jsem v žádném případě rozladěný nebyl.  

 

Není pro menší děti stresující, když nosí maminky minisukně a ony se jich nemůžou držet?

Líbají se obyvatelé jihokorejského Pusanu častěji?

Dva vozíčkáři spolu chodit můžou, ale není to přece jenom trochu ujetý?

Bývali středověcí mastičkáři všemi mastmi mazaní?

Není z protipožárních důvodů poněkud nebezpečné, když zazní na koncertu nebo diskotéce nějaká vypalovačka?

Koukají italské sůvy ze špaget?

Může vzít čert roha?

Není z chodníku neuklizený psí trus hromádka neštěstí?

Je sežrání celé kachny na posezení pro žaludek husarský kousek?

Ukazují tesaři a truhláři méně častěji někomu prostředníček?

Pomůže při přemnožení plevele na zahrádce mít hlavu v pejru?

Uměl dělat brouk Pytlík mrtvého brouka?


geminy
před 11 měsíci
Dát tip

Tip.

Krásné myšlené. 


Radovan Jiří Voříšek
před 11 měsíci
Dát tip geminy, Gora, Janina6, Benetka

Nezapadá to úplně k tomu, co píšeš, ale vzpomněl jsem si při čtení, že mi taťka říkal: dlouhé roky jsem si myslel při zpěvu písničky - vlak jede krajinou, já jedu "za jinou", že "zajina" je jiný typ krajiny, kde se vyskytuje hodně zajíců


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru