Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Uprostřed samoty

02. 03. 2000
3
0
1063
Autor
Dave Grave

Když věci nejsou, jak chtěly by se zdát. Když věštec ztratí svou sílu předvídat. Když slzy do očí začnou se ti drát. To věř mi věř, že je těžké umírat. Když tento svět tě nechce brát. Když nejlepší přátelé už nechtějí tě znát. Když krásné písně již nechtějí se ti hrát. To věř mi věř, že je těžké umírat. Když o všechno jsi přišel a nechce se ti krást. Když vše co rád jsi měl ti nepřinese slast. Když jako kámen doprostřed ničeho jsi spad. To věř mi věř, že je těžké umírat. Až přijde někdo a pohladí tě po tváři. Až jeho upřímné slovo tvou duši rozjaří. Až vezme tě za ruku a jeho srdce bude tě hřát. To věř mi věř, již lehce se ti bude umírat.
Merle
03. 03. 2000
Dát tip
Jestli to dobře chápu tak myslíš nevyhnutelnou smrt, kterou vyjadřovatel myšlenky očekává a nemůže se jí vyhnout. Pak je opravdu lepší umírat šťastnej. Na druhou stranu, umřít je východisko těch nešťastnejch, kolikrát až vysvobození.
Ale napsaný je to skvěle a já dávám tip.

Laďa
03. 03. 2000
Dát tip
Mě se to taky strašně líbí. Opět říkám, to bych tipla a nejde mi to.

Kyslik
03. 03. 2000
Dát tip
...zaujimave...

Stepca
02. 03. 2000
Dát tip
Ty jo. To je výborný!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru