Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pozdravuj Alrachtu

12. 06. 2002
1
0
744
Autor
Renat

"Nemal by si sa tolko trapit," povedala a zapalila si cigaretu. "Ved ty nemozes za to, ze ten kokot znasilnil a zavrazdil to decko." Uz uz som jej chcel povedat nech drzi picu, ale namiesto toho som sa zacal priserne  potit a triast na celom tele. Bolel ma zaludok, hlava a oci. Bol som prilis unaveny na to, aby som zaspal a tak som jej povedal, aby si dala odchod, ze mi lezie na nervy aj s jej pritrubenymi radami. Tresla dverami.

O niekolko hodin sa zacalo stmievat. Siel som do Hypermarketu a kupil som si flasu jabcaku, ktory som aj tak vypil az o tyzden. Zatial vsak sedim vo svojej izbe a smutku davam zbohom. Vitam apatiu salvami nemohucnosti, nehybnosti a uplnej paralyzy.

Rozmyslam nad akcnym pribehom ale nic mi nepripada tak akcne ako nudne a mrtve. Z okna na sidlisku bolo pocut plac dietata, ktore niekto bil. Noc sa zakradala do ulic medzi panelakmi. Uvedomujem si svoju balkonovu izolaciu a skacem dolu medzi potkany okupujuce kanalovy poklop, o ktory si rozbijem hlavu. Uz nebudem v izolacii.

Noc panuje nad smutocnym prepletencom panelakoveho zivota. Clivota a nesmierny smutok.


zaayin
01. 08. 2006
Dát tip
nevies pisat a to `vseobecne` a ak chces pisat stylom `podme,vydajme zo seba,cokolvek co nas napadne,tak sa ani dalej nesnaz

Renas
17. 05. 2005
Dát tip
čo?

_lubka_
03. 07. 2002
Dát tip
mne sa to paci

gd
14. 06. 2002
Dát tip
První část dobrá, druhá ne. Půltip nelze, ale ještě se na tebe kouknu.

BarbaraLee
14. 06. 2002
Dát tip
zacina to slibne, ale pak nastava lehke zklamani

Zly
13. 06. 2002
Dát tip
Máš i nějakou povídku, kde po pár řádcích autor neskončí svůj marnosmrdutý život hopnutím mezi potkany, jež na potkání potkaní jedy vypouští? Mohlo by to být dobré, myslím... a zajímavé.

djPes
12. 06. 2002
Dát tip

Deltex
12. 06. 2002
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru