Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Návrat v zapomnění

02. 03. 2000
1
0
1366
Autor
Dave Grave

Miluji se s tebou paní má, jenž ses z poháru smutku se mnou napila. Vždy chodíš ke mne v nocích temných a rysy tvého těla v rouších zahalených. Tys tajemná paní a chlad jde z tvého pohledu. Plníš mi má tajná přání, vše nač si jen vzpomenu. V noci, když ovane mne vánek ticha a pohne se mlha věčného proroctví. V tom podivně plamen svíce kmitá. To znamená, že paní má mne navštíví. Přijde ke mne a pijeme spolu zas, ten sladký nektar zapomnění. Poté jako by jí vzal ďas a v mlhavém ránu nemám rozpomnění. V noci, když opět se zjevila a já dělal, že z poháru s ní piji. Její tvář se mi odhalila, až mráz přeběhl mne po šíji. Nebyla to žena, pozemského bytí. Není to přelud, což se jen zdá. Byla to žena, co rozhoduje mezi životem a smrtí. To sama smrt, co z poháru se mnou popíjela.
Dryu
13. 09. 2005
Dát tip
Opravdu poutavé, má to děj, a překvapující konec. Moc se mi to líbí...

Orfea
07. 01. 2005
Dát tip
krásné...a navíc zajímavý konec....

Notreal
22. 12. 2004
Dát tip
líbí*

Bibša
03. 03. 2000
Dát tip
Ouha, máme se na co těšit, obě tvoje básničky jsou zajímavé. Určitě je na tom co dopilovávat, ale mě lajkovi stačí to napětí až do konce.

Merle
03. 03. 2000
Dát tip
No, tady je opravdu dost co pilovat... ale fakt to není špatný. Takže vlastně souhlas s Bibšou.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru