Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Výnimočnosť

30. 06. 2023
8
8
137

Poslal si mi celý album fotiek a videí, bolo ich neúrekom. Najskôr som ich prebehla prstom, mihali sa mi pred očami a potom začala vychutnávať po jednej. Bol tam záber z kuchyne, malý plechový smaltovaný hrnček, tam dopísané mir a šípka na uško. Zábery z rozsiahlej záhrady, kvety, zákutia, sošky...Video z obývačky, Hanka tam hrá na klavír, spieva ukrajinskú pesničku, v pozadí sa rozprávajú chalani, Daniel, Radovan, Peťo. Je tam vianočná atmosféra, adventný veniec. Zaplavil má pocit  šťastia. Toto si iste žiadnej inej neposlal, cítila som to ako prejav neskutočnej dôvery, že si ma prijal do rodiny. Zazvonil budík. Je mi tak ľúto, že som ich nestihla všetky.


8 názorů

8hanka
před 10 měsíci
Dát tip Benetka

Neboj,  pridu dalsie krasne sny... a mozno nielen sny...


Philogyny
před 10 měsíci
Dát tip Benetka, gabi tá istá, Janina6, 8hanka

Taky si ráda prohlížím fotky, moc. Sny jsou podvědomí, přijde mi to jako dopis pro nejmenovaného adresáta....buď je to čas, fantazie nebo muž... :)


Evženie Brambůrková
před 10 měsíci
Dát tip Benetka

Mám svůj vnitřní budík a funguje. 

Ale musel to být krásný sen.


Janina6
před 10 měsíci
Dát tip

Jo, budík, to je krutý společník! :)


Kočkodan
před 10 měsíci
Dát tip

Gabi, to je ale zatraceně smutné, že jsi neviděla Luboše... chjo... :-(


gabi tá istá
před 10 měsíci
Dát tip

To by Petra veľmi rýchlo prišla o prácu. Bez neho sa neprebudím. :)


Benetka
před 10 měsíci
Dát tip

A proto nemám budík... :)


revírník
před 10 měsíci
Dát tip gabi tá istá

Tajemno, jen tvoje.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru