Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pokroutky 35

20. 08. 2023
14
13
149
Autor
Kočkodan

 

 

Chlapi se začali v putyce prát, ale hospodský jim do toho hodil židle.

 

Starší a nemocný otec neřezal zlobivého syna již tak dlouho a silně. Darebný potomek cítil, že se líská na lepší časy.

 

U dostihů v Chuchli bude letos poprvé jako doprovodný program soutěž v plivání. Diváci se tedy mohou těšit i na závod flusáků.

 

Jak stárne, tak už má mnohem méně keců. Výrazně se snížila jeho hemzyvost.

 

Nesmírně obézní Bratislavanka šla po ulici a neustále se otáčela. Je možné, že trpí obzerstvom.

 

Babička zavařovala okurky, ale tentokrát se jí nepovedly a nikomu v rodině nechutnají. Má to na láku.

 

Dítě přišlo ze školy s parazity ve vlasech. Maminka použila speciální šampón a při následné kontrole zjistila, že už na hlavě není ani všiváčka.

 

Cukrář se stýká s podezřelým individuem. Nejspíš spolu mají nějaké sachry.

 

Pyrotechnici nechali za svého zemřelého kolegu sloužit zábušní mši.

 

Manžel přijel nečekaně dříve z lázní a uviděl v ložnici vyčuhovat zpod deky čtyři chodidla. Hned mu bylo jasné, že se jedná o případ cizonožství.


13 názorů

Kočkodan
před 8 měsíci
Dát tip Gora

Týden uplynul a nastal nejvyšší čas, abych ze sebe konečně něco vypustil. Ne, nebude to tak hrozné, míním tím jen slova: Pěkně vám všem děkuji. 

 

(A přihodím sem i něco slabšího, když nejde o dílko. Lesní dělník dost nasával, nejraději měl kmínku.)


Rhodesie
před 8 měsíci
Dát tip

Zase :) :) :)

 

Dneska vede lískání a flusáci...


Jamardi
před 8 měsíci
Dát tip

Jako vždy máš skvělé nápady!


Alegna
před 8 měsíci
Dát tip

Mám to na láku :))), ale všechny jsou super


Benetka
před 8 měsíci
Dát tip

Do závodu flusáků bych se i přihlásil. Tam je totiž naděje že skončím nezbedně. :)


Diana
před 8 měsíci
Dát tip

Zase švanda :-)))


Věhlasný dirigent pocítil ke krásné houslistce siné synkopatie.


Děti si z kostela přinesly domů ve vlasech mši.


supizmus
před 8 měsíci
Dát tip Benetka, Alegna

Zábušní mše mě, coby za pár dní již kněze, rozmetala :-) Kočkodane díky, že jsi a díky za Tvůj smysl pro humor!


8hanka
před 8 měsíci
Dát tip

byť veľmi obéznou a ešte sa neustále otáčať, ak to krk sám nezvláda a  musí sa obzerať celá, to sa nadrie...a možno aj príde o nejaké to kilo


kadeřavá
před 8 měsíci
Dát tip

:-)bavi mě pokroutky a to hodně dají se číst v každé době


Neu
před 8 měsíci
Dát tip

Hodil židle :-D hodně se směju, výborný


Gora
před 8 měsíci
Dát tip Neu

Moc fajn, cizonožství, bratislavanka a vše!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru