Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

RADSEJ SEM NEKLIKAJTE!!!!!!!

03. 03. 2000
1
0
1923
Autor
Kyslik

je mi smutno, do placu, pozeram na dno, plne dlane strachu. kratka rozlucka, dlhy let, mokra vreckovka, v okne svet. oblaky, more, zem, pohlad, oci, smutok, blesk. uz blizko tak, zdal sa mi tvoj zrak, nasich oci stret, a zasa ma odvial v siri svet. spomienka, myslienka, plac, smiech... kazda etapa, kazducky svit, je vlastne otazka, ci tu chcem byt...
Naso
11. 07. 2001
Dát tip
toto je tipovateľné a preto tipnem! T.

Silvinka
31. 03. 2000
Dát tip
Ako že neviem, Kyslíček nehnevaj ma! Ja Ti sľubujem, že bude lepšie, fakticky! Hlavne povinnú dávku slniečka a pravidelné kyslíkové prechádzky! Ja to ale tiež poznám...

Hannah
10. 03. 2000
Dát tip
Většinou ale všechno je o bytí a nebytí - života, myšlenky, názoru, lásky, přátelství, pochopení, smyslu čehokoli ... ale je moc fajn, že existuje i takový Písmák, kam se člověk může svěřit a kde ho lidi z toho jeho váhání pěkně rychle dostanou, no ne? :-)

Kyslik
10. 03. 2000
Dát tip
neviem...

Kyslik
09. 03. 2000
Dát tip
...bohuzial to nie je o byti,ci nebyti...

Ještě jednou se budeš tak hloupě ptát a naplácám ti!! Neštvi a koukej se z toho vypsat. No... tááák... a že je to hnedky lepšejší? :))

Hannah
08. 03. 2000
Dát tip
I kdyby bylo sebehůř, přemýšlení o nebytí je nesmysl. Rozum nakonec vždycky zvítězí, jen duše nesmí podlehnout ... až ti bude zase těžko, vem papír a tužku a napiš básničku ... a uvidíš, že ti bude za chvíli lépe a ještě líp ... Drž se a nedej se ... :-)

Pavol
04. 03. 2000
Dát tip
A klik, a klik, a klik, a klik, a just.
Ježišmárija, to je parádne, a klik, a klik.
pées: rád ťa tu zase vidím :)

Bára Braun
03. 03. 2000
Dát tip
Kyslik...ještě že sem klikla !!!! Ty!! Co to plácáš jaké či tu chcem byť a v otázce!!! O tom ani nedéchej. Je to moc pekny, ale nedám Ti tip za ten depresivně- destruktivní konec abys vědel!!! Tvá verná čítaťeľka naštvaná Bramborka

Bára Braun
03. 03. 2000
Dát tip
Jo ještě sem Ti chtela utřít slzičky...příště zasejc Ty mě..jo?

Merle
03. 03. 2000
Dát tip
Ještě že máš Báru, s mokrou vreckovkou by to jinak nebyl žádnej med...

Bibša
03. 03. 2000
Dát tip
Too beer or not too beer?

Kyslík, dejte mu někdo kyslík, nebo nám umře na záchvat smutku... hej,chlope, koukej se usmát, to není úsměf, víc! tak ještě o tři stupně koutek na horu,´blik, a mám tě tak zvěčněného. NO vidíš, focení je horší než všechny nejhorší katastrofy. Chceš ten obrázek fidět?

Laďa
03. 03. 2000
Dát tip
Zatim se nebudu vyjadřovat. Jdu si přečíst další tvoje básně.

Kyslik
03. 03. 2000
Dát tip
...dakujem vam vsetkym.......uz mi nie je tak hrozne...som rad,ze vas mam

:-)

ALOHA
03. 03. 2000
Dát tip
dlhý let ? lietaj dokola, a vrátiš sa späť :-)
hlavne sa prestaň kakabusiť prosím, lebo ti sem kliknem znova :-))
+ ALOHA +

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru