Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pokroutky 36

27. 08. 2023
14
13
224
Autor
Kočkodan

Pokroutky 36

 

Měl zaražené větry, až si konečně mohl vydatně ulevit. Přítomná manželka považovala situaci za tlakykomickou.

 

Její silná obliba šumivých vín začíná mít patologické rozměry, nejspíše již bude anosektická.

 

V Himálajíchbyl zaznamenán první případ přepadení ženy sněžným mužem. Naštěstí nedošlo k brutálnímu znásilnění, „jen“ k poměrně chladnému yettingu.

 

Počínal si při kosení trávy tak nešikovně, že velmi vážně poranil svou partnerku. Sežnulé se však podařilo zachránit život.

 

Bezohledně předjížděl ostatní řidiče a zařazoval se těsně před ně, čímž je ohrožoval a nutil k brždění. Jeho promyškuita byla vskutku otřesná.

 

Nejdříve dostal tuberkulózu on, potom i ona. Takže teď spolu souchoží.

 

Manžel se příšerně přejídal, proto žena zařídila, že kdyby šel do špajzu, dostal by od kliky dveří silnou ránu. Nechala vlastně zabudovat takový elektrický ohladník.

 

Čtrnáctiletý Honza našel na půdě starý myslivecký kabát po dědečkovi. Pořád ho nosil a nejraději by v něm snad i spal.Prostě huberťák...

 

Host se tak opil, že byl výčepním Papežem sťatořečen.

 

Václav IV. měl velmi mizernou náladu a rozčílil ho i vtípek dvorního šaška. Nechal ho zmlátit jako žito.

 


13 názorů

Kočkodan
před 8 měsíci
Dát tip Gora

Stará čtenářská vojno i u mě (umně) se zastavivší nováčci, nabízejí se dvě možnosti. Buď vám za komentáře poděkuji, nebo vás za ně seřvu. Osobně si myslím, že zatím ještě nejsem totální šílenec, takže volím onu první variantu a všem vyslovuji poděkování.


234
před 8 měsíci
Dát tip

Tip za yetting.


Diana
před 8 měsíci
Dát tip

Zase super! Promyškuita, kterou na silnicích zažívám také mne přípravila o stabilitu, jak jsem se smála. Huberťák je mne taky oslovil! 


Pěkné a veselé. Takto předjíždí můj bratr. kdykoliv mě vezl, měla jsem zavřené oči a modlila se.  Já neznaboh.


Jamardi
před 8 měsíci
Dát tip

Tlakykomická, sežnulá, promyškuita, huberťák, sťatořečen.....Nestačím se divit. :)


Al Jal Úd
před 8 měsíci
Dát tip

Pobavily :))


Rhodesie
před 8 měsíci
Dát tip

Tady je jistota!


stanislav
před 8 měsíci
Dát tip

docela mě to pobavilo, ta hra se slovy. bezva...


aleš-novák
před 8 měsíci
Dát tip Gora

souchotě jsou párová nemoc, jak patrno už z názvu...


Abakus
před 8 měsíci
Dát tip

páči sa mi, momentálne súležím s  covidom.


Gora
před 8 měsíci
Dát tip

Huberťák u mě vede!

Souhlas se supizmem...


Alegna
před 8 měsíci
Dát tip

Elektrický ohladník není k zahození i ostatní pobavily :)


supizmus
před 8 měsíci
Dát tip Alegna

Kočkodanovy pokroutky - mé bránice pochoutky!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru