Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Supí koány, volume VII.

28. 08. 2023
12
10
148
Autor
supizmus

Je-li ve víně pravda, znamená to, že nejmenovaný obchodnoí řetězec prodává pravdu ve slevě?

Proč mi nejlépe dovedou naslouchat hluchoněmí lidé?

V Malém princi se píše, že správně vidíme jen srdcem. Co je důležité, je očím neviditelné. Znáte prosím někdo nějakou srdeční optiku? Případně máte-li silné kardiobrýle k věnování?

Lze do osnov výuky fyziky zahrnout i návštěvu fotbalových utkání, aby žáci lépe a názorně mohli pochopit princip nakloněné roviny?

Je-li láska Kristova zadarmo, proč je pro nás tím nejdražším?

Musí každá touha vyhasnout tím, že dojde naplnění?

Může mi prosím nějaký biolog či zoolog vysvětlit to, že Sup si s oblibou čte Kočkodana?

Proč má oceán jinou teplotu vody u Venezuely a jinou u Antarktidy, když je to jedna a tatáž vodní plocha?

Nejsu divný, když rád chodím k vodě, ale nemám rád, když voda prší na mě?

Může mít hokejista ke svému sportu chladný vztah?

Kolik naděje je ukryté tam, kde ji nikdo nehledá?

Proč se v metrech nad mořem měří hory hluboko ve vnitrozemí?


10 názorů

Mnohé odpovědi jsou snadné, jiné časem vyplynou a některé si prostě vymysli :-)))


Je velice nebezpečné, aby na zamrzlý rybník chodili milenci, kteří k sobě zahořeli láskou.


stanislav
před 8 měsíci
Dát tip

bezva


vesuvanka
před 8 měsíci
Dát tip

Úsměvné i k zamyšlení :-))), Tip

 


Janina6
před 8 měsíci
Dát tip

Pozoruhodné, jak se od pouhé srandy nenápadně přesouváš k moudrým a rafinovaným postřehům...


Rhodesie
před 8 měsíci
Dát tip

Super!

 

Nejvíce jsem zde nakloněn nakloněné rovině... :)


Alegna
před 8 měsíci
Dát tip

Některé jsou úsměvné, některé hloubavé, všechny jsem ráda četla


aleš-novák
před 8 měsíci
Dát tip Alegna

pravdy je ve víně jen malá lžička...


Kočkodan
před 8 měsíci
Dát tip Alegna, Rhodesie, vesuvanka

Srdeční optiky asi nejsou, ale srdečné optičky určitě ano.

U žáků vyšších ročníků bych doporučil pobyt v mučírně. Potom například princip kladky už do smrti nezapomenou.

Komu se podaří Supovo podivné chování vysvětlit, toho myslím Nobelova cena nemine.

U hokejistů to přesně nevím, jistě však existují vulkanologové, kteří mají ke svému povolání vztah velmi vřelý.


Gora
před 8 měsíci
Dát tip

Proto, že se neúnavně ve vtipné notě zamýšlíš /i když se někdy tematicky opakuješ/, posílám tip.

Musí každá touhy - touha


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru