Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zážitky

02. 09. 2023
10
5
128

Monka píše.

My už sme doma z výletu. Včera a predvčerom sme si ešte dopriali dva adrenalínové zážitky. Predvčerom hodinová prehliadka hradu Kost, kde sa Nina snažila prekričať sprievodkyňu. Včera 50- minútová prehliadka zámku Litomyšl. Mala som plné vrecká piškót, dúfajúc, že s plnými ústami nebude mať potrebu dopĺňať výklad sprievodkyne. Mýlila som sa. Akustika v hradoch a zámkoch je príliš lákavá. Hanka bola skrátka iné dieťa. S ňou sa takéto akcie dali absolvovať. Nine nerozkážeš.

Som presvedčená, že Ninina prednáška pobavila návštevníkov viac, ako výklad sprievodkyne.


5 názorů

Rhodesie
před 7 měsíci
Dát tip gabi tá istá

Tak tomu věřím. Jeno snad - chudák průvodkyně... :)


Evženie Brambůrková
před 8 měsíci
Dát tip gabi tá istá

Někdy se mi stává, že doplňuji pro své přátele výklad, ale jen decentně. Někdy se přidají i další zájemci, pokud není dobře slyšet průvodce.

Ale s věkem je ta výhoda, že znám odpovědi na rafinované dotazy a vypadám pak děsně chytře :-)))

Děti jsou pro průvodce kapitola sama pro sebe a šťastní nejsou. Stojí je to dost sil.


Jinys
před 8 měsíci
Dát tip gabi tá istá

Naš "chlapeček" byl zase utíkavec.
Kolikrát jsem ho honil po městě, kolem bazénu a podobně. Později jsem ho raději vodil v horolezeckém úvazu na pomocné horolezecké šnůře. Štěkat na lidi jako pejsek, se mu naštěstí líbilo.
Jednou, ještě neuvázán, se opět vytrhl a naskočil do jedoucí historické tramvaje ( Dvojnápravový vůz jedoucí s otevřenými dveřmi. )
Byl jsem hodně rád, že jsem stihl také naskočit...


Alegna
před 8 měsíci
Dát tip gabi tá istá

Taky jsem si jistá, že její výklad sklidil větší pozornost :)


Kočkodan
před 8 měsíci
Dát tip blacksabbath, gabi tá istá, Alegna, Gora, Jinys

Hlavně že se vrátili všichni a Ninu rozzuřená průvodkyně nebo kastelán nezavřeli do hladomorny. (bez piškotů)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru