Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pokroutky 37

Výběr: Gora
03. 09. 2023
15
13
214
Autor
Kočkodan

 

 

Vrátil se domů skoro až ráno, protože propadl hazardu a hrál karty. Velmi neúspěšně. Teď má dluhy pod očima.

 

Jelikož byl její zemřelý choť značně obézní, přála si vdova v krematoriu jen krátký dietní obřad.

 

Že nepatřil při hře se šišatým míčem právě k  nejútlocitnějším, o tom svědčí i jeho přezdívka rakvista.

 

Po zaregistrování partnerství odjeli oba muži strávit líbánky na Gaychely.

 

Není příliš divu, že měli manželé hodně dětí, když u nich vypukla každou chvíli kopulační exploze.

 

Bezdomovcovo spodní prádlo se nacházelo v tak hrozném stavu, že se dalo mluvit spíše o tlenkách.

 

Dospívající americký hoch začal věřit v Boha a hledal nějaké vhodné společenství. Patrně nejvíce se cítil být osloven hormony.

 

Na veřejné toaletě kolabovala starší žena. Přítomná dívenka z toho byla natolik šokovaná, že chtěla nejdřív volat zásranku.

 

Šlo o velmi senzitivního a hloubavého notorika. Důležitou roli v jeho životě hrála špiritusalita.

 


13 názorů

Kočkodan
před 2 měsíci
Dát tip

L. & R. – neodpustím si poděkování.


Lili.
před 2 měsíci
Dát tip

Vždy myšlenkové hody pro hladovějící mozek.

@)--}---------


Rhodesie
před 7 měsíci
Dát tip Lili.
:) SUPER!
 
Hlavně kopulační, tlenky, hormoni a špiritualita.

Kočkodan
před 8 měsíci
Dát tip

Za zvůků deroucích se k mému sluchu skrze otevřenou ventilačku z otevřené mordy jakéhosi psa na ulici na vás s dovolením také vyštěknu: Dík! 


Philogyny
před 8 měsíci
Dát tip Nami 99

Taky se tu usmívám, moc se mi líbí i ten dietní obřad... :)


Hamar
před 8 měsíci
Dát tip

Dluhy pod očima, tlenky, osloven hormony to jsou za mě tři nej, ale i ostatní jsou zdařilé. :-)


Gora
před 8 měsíci
Dát tip

Podařené pokroutky...


Alegna
před 8 měsíci
Dát tip

Nevyberu si, všechny jsou dobré, úsměvy


8hanka
před 8 měsíci
Dát tip Nami 99

No....i ja som nejaku chvilu stravila v chodbicke  na toaletach so zasrankou(pardon, zachrankou), kolaps si vybera skvele miesta , akoby sam o sebe nestacil. A zachranari boli taki krasni, ze som si nahlas vzdychla, mat o 30 rokov menej, vyziadam si  umele dychanie...


Janina6
před 8 měsíci
Dát tip

:-)


Nami 99
před 8 měsíci
Dát tip Janina6, Gora, Kočkodan, Radmila Marie

Náčelník kanibalů byl nejen skvělý kuchař, ale také dobrý kostitel.


Nami 99
před 8 měsíci
Dát tip Janina6

Supeeer...všechny... kopulační exploze vede.

 

Kopulační - těšící se na fotbal.


vesuvanka
před 8 měsíci
Dát tip Gora

Luboši, líbí se mně všechny a obzvláště rakvista, kopulační exploze, osloven hormony, špiritusalita. Tip a usmívající se smajlík.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru