Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Píšem na čet Sihoťárky

05. 09. 2023
12
11
205

Dievčatá, sedíme v cukrárni Ona pečie a pri koláčiku premýšľam. Nedávajte ma do toho hrobu. Viem. Pôvodne som chcela ísť na policu vedľa tatu. Ale teraz, keď ten hrob otvorili, nepáčila sa mi tá ponurá atmosféra. A zoskupenie ľudí. Babka Anička s dcérou a synom a zaťom. Ujo Janko zasa bude pindať, že som nemala jesť ten chleba s masťou, že mi upchal cievy. Trenice medzi babkou Aničkou a Zuzkou, tato zasa piate kolo u voza. Mám taký návrh. Vysypte ma niekde na Vlčom Vrchu. Ak by Monka mala námietky, tak polovičku k vagónu pri včelách v Nemšovej. Hlavne ma nezatvárajte v hrobe, chcem von, na vzduch. Ešte sa nezberám. Som tu rada. Len aby ste vedeli. Ďakujem za porozumenie a splnenie poslednej vôle.


11 názorů

gabi tá istá
před 7 měsíci
Dát tip

nádhera, Jiří...ako to vieš iba ty


a2a2a
před 7 měsíci
Dát tip Benetka, Kočkodan, gabi tá istá

Mým synům

 

Až se budu dívat na vlastní pohřeb,

nebudu sčítat smuteční hosty,

kdo nepřišel s kdo mne měl rád.

 

Naplním něhou zbytky světla

z rozdílu mých dnů a nocí

 

a půjdu se toulat Komenského sady,

kde skáceli topoly.

 

Na korbách voněly o pomoc 

a já jen prošel.


Rhodesie
před 7 měsíci
Dát tip gabi tá istá

Chápu to přání...


Kočkodan
před 8 měsíci
Dát tip

Se mnou budou po skonu možná trochu problémy. Ale doufám, že mne někdo na rodnou hroudu vrátí.


8hanka
před 8 měsíci
Dát tip Benetka

nepremýšľala som nad tým takto, ktovie kde ľudia po smrti blúdia, určite nesedia v hrobe a nevedú diskusie, nechcem skončiť v hrobe prelezená červami, deti budú ďaleko, kto by sa oň staral...

už dávno vedia, že chcem byť spopolnená,sami navrhli, že ak vtedy bude kvitnúť levanduľa, rozsypú ma v nej...ale neponáhľam sa...


Taky bych tam nechtěla.


Abakus
před 8 měsíci
Dát tip

no najmä neskončiť ako prísada do tabaku.


Benetka
před 8 měsíci
Dát tip Jinys, kadeřavá

No jo no ale HLAVNĚ! ONI!! MUSÍ VĚDĚT!!! Že to tak chceš. I když to samozřejmě neznamená že to tak pak opravdu bude no... Já bych si přál až mě spálí ať mě vysypou do Dyje. A já se pak vleju do Moravy a ta do Dunájka sivého. Nakonec se rozprostřu do Moře Černého a_ Vsáknu se do mraků a vyprším se nad Břeclaví......


Jinys
před 8 měsíci
Dát tip gabi tá istá

Taky to tak chci. 
:-)


kadeřavá
před 8 měsíci
Dát tip gabi tá istá

Cítím to stejně,chci být tam kde je hezky :-)


revírník
před 8 měsíci
Dát tip gabi tá istá

Sympatické přání, tomu jde rozumět.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru