Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

.... nic

06. 09. 2023
9
14
153
Autor
dadadik

 

 

myslím

většinou jsem dobrý posluchač

a jestli vznikne občas

dialog

ožívám

a považuji 

si

 

 

 

 

 


14 názorů

Rhodesie
před 7 měsíci
Dát tip dadadik
:)
Jsem na tom podobně.  Někdy...

dadadik
před 8 měsíci
Dát tip

Alenakar - tvoje věc, jak tomu tady přistupuješ 

ale nevěřím, že to zabalíš :)


Alenakar
před 8 měsíci
Dát tip

dada,

diskutuje se tady v poslední době velmi málo a ti, co dřív se mnou diskutovali, jsou dneska němí. Ještě zveřejním na Písmáku svou sbírečku "Hvězdy Instagramu" a zabalím to. Co dělat na literárním serveru, kde už se nediskutuje o literatuře?


dadadik
před 8 měsíci
Dát tip

Hlavně si navíc myslím, že to je každýho věc...

já sama oc nečtu, jsem tu teď, že mě to trochu popouzí, něco si zas zkusit říct, teda napsat text.. tak asi :)


dadadik
před 8 měsíci
Dát tip

Alenakar - no já moc o textech, teda vůbec ani diskutovat nepotřebuju

ani se to tak jak teď, okolnosti proč a zač nepěstovalo.. přijde mi to moc jak fejsbúk :)


Alenakar
před 8 měsíci
Dát tip

Je smutné, že se většina lidí tady na Písmáku řídí tvým heslem: když s tebou nesouhlasím, diskutovat nebudu, raději odejdu...

Všimla sis, kolik lidí z Písmáku v posledních letech odešlo a kolik je tu mrtvých brouků, kteří tu sice teoreticky "jsou", ale ve skutečnosti tu nejsou už celé roky? Takovýto "kamarádi literatury" se najdou i v redakci.


dadadik
před 8 měsíci
Dát tip

Alenakar, ani si mě nepředstavuj v hádce, to odcházím :)


vesuvanka
před 8 měsíci
Dát tip dadadik

Pěkně vyjádřené, mám to podobně :-)))


Alenakar
před 8 měsíci
Dát tip

dadadiku,

na té kruhové fotečce vypadáš tak bezbranně, že si tě ani neumím představit uprostřed nějakého dialogu, který se proměnil v hádku.


Biskup z Bath a Wells
před 8 měsíci
Dát tip dadadik

...takové příjemně uvolněné...


Kočkodan
před 8 měsíci
Dát tip

Kořalka je voda ohnivá, dialog voda živá. Nic jiného k tomu nenapíšu… (střízlivý smajlík)


dadadik
před 8 měsíci
Dát tip

Alenakar - víceméně se jim vyhýbám


Alenakar
před 8 měsíci
Dát tip dadadik

Být dobrým posluchačem je pro vznik dialogu ten nejlepší základ.  Tip.

Taky mám ráda dialog. Dnes ale lidi potřebují spíš nějakou prázdnou jeskyni nebo tělocvičnu, kde by mohli poslouchat vlastní monolog zdokonalený skvělou akustikou.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru