Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pokroutky 38

10. 09. 2023
20
20
244
Autor
Kočkodan

 

 

Strašně se bál psů, především samic. Jeho chování mělo znaky fenofobie.

 

Pokračující parkinson jí zřejmě brzy znemožní používat grafickou techniku suché jehly. Již nyní je z ní třasorytka.

 

V houbaření ho málokdo předčí. Pravidelně přináší přímo výstavní šampióny.

 

Na Velikonoční pondělí se u slečny objevil i její jemný a citlivý partner. Ten provedl příjemnou pohlázku.

 

Když se zbavil dlouhotrvajícího silného nachlazení, manželka sochařka se nabídla, že mu udělá posmrknou masku.

 

Za minulého režimu spolupracoval s StB a udával. Jeho sbírka bonzají je opravdu rozsáhlá.

 

Slepici se podařilo přeletět plot a určitou dobu kdákala po okolí. Podnikla svoje první krátké kurné.

 

Holčička si důkladně prohlížela berušku, jestli je normální. Ano, byla všetečná.

 

Protože děda smrdí celej den doma a jenom hulí, tak je babička furt v čudu.


20 názorů

Kočkodan
před 7 měsíci
Dát tip

Supíku, mám pocit, že jsi mně při použití tohoto adjektiva i krátce prolétl hlavou.

 

Rhode, díky ti. (i za 37)


Rhodesie
před 7 měsíci
Dát tip
:)
 
Hlavně šampióni, bonzaje a bába v čudu...

supizmus
před 7 měsíci
Dát tip

To na SUPené skřípaní zubů si vyprošuju!


Kočkodan
před 7 měsíci
Dát tip Janina6, Gora

Boží párečku pode mnou, i vám děkuji (samozřejmě bez nasupeného skřípání zubů) za spáchaný chválící akt. Jeden z vás (konkrétněji ona polovina s něžnějším pohlavím) tak učinila u tohoto dílu dokonce již podruhé. Kdo by se mi pak mohl divit, že se polichoceně celý nadouvám, až se málem vznáším jako proslulá seriálová holubička? (Otázku, zda i zde nehraje jistou roli spíše blbost, tu tu řešit nebudeme...) 


Janina6
před 7 měsíci
Dát tip Gora

Mě fascinuje, jak tahle studna vtipných her s češtinou pořád nevysychá... zkoušela jsem přijít na něco podobného a napadla mě tak jedna pokroutka za měsíc... a ještě slabá ;) Někdo na to má snad "šestý smysl"... Skvělé!


Kočkodan
před 7 měsíci
Dát tip Alegna, Janina6

Dívenky a hošíci (často zralejšího věku), z tohoto komentáře zjišťujete fakt, jenž by vás již dávno ohromovat neměl – já občansky Luboš, písmácky Kočkodan) vám všem děkuji za přečtení tohoto dílu dílka a následnou reakci. Vaše jednání ve mně nevzbuzuje pražádné obavy o stav psychiky. Chováte se naopak mírně řečeno velmi vhodně, když do Pokroutek nakukujete a poté se rozplýváte obdivem a nadšením. V této činnosti rozhodně neumdlévejte.


Oskar Koblížek
před 7 měsíci
Dát tip

"Děda" je boží.


Děda už nečudí, ale já jsem raději někde v luftě.


Poeteroristka
před 7 měsíci
Dát tip

Zase jsi to pěkně vokouřil, z Tvých pokroutek jsem vždycky v čudu :))


Gora
před 8 měsíci
Dát tip

Dobře pokrouceno, Luboši!

Vypichuji kurné.


blacksabbath
před 8 měsíci
Dát tip geminy

fenofobie, beruška  všetečná, posmrkná maska.....super


Diana
před 8 měsíci
Dát tip

Všechno bezvadné! Nasmála jsem se. Podotýkám, že fenofobie je hrozné postižení. Fenky jsou totiž nejmilejší stvoření, mám osobní zkušenosti!  Tip!


Jamardi
před 8 měsíci
Dát tip

Pobavila jsem se. Fenofobie, třasorytka, pohlázka, bonzaje, kurné....


Abakus
před 8 měsíci
Dát tip

krásne pobavilo.


Alegna
před 8 měsíci
Dát tip

Opět všechny velice vydařené, pohlázka a všetečná jsou moc milé a něžné hlášky, babička včudu mě rozesmála nejvíc


dievča z lesa
před 8 měsíci
Dát tip Alegna

babička sedí v krčme, tam je 'hulit' zakázané***


Janina6
před 8 měsíci
Dát tip

Posmrkná maska a kurné jsou boží :D


atkij
před 8 měsíci
Dát tip

Kočkodánku, bonzaj, kurné, pohlázka vedou, ale všechny povedené. Srdečně zdravím:)


supizmus
před 8 měsíci
Dát tip Alegna

Nikdo neumí tak dobře kroutit slovy jako Kočkodan - z toho se kamaráde nevypokroutíš!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru