Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Začíná hokejová extraliga

14. 09. 2023
9
5
136
Autor
supizmus

Dnes začíná hokejová extraliga, a tak přinášíme zajímavosti z několika klubů. V Brně došlo k trapné situaci, neboť se Markéta Vaňková, coby primátorka, dožadovala práva první lajny. Problémy opačného druhu hlásí Východní Čechy, kde vedení Mountfieldu Hradec Králové a kabina Pardubic žádají legalizaci několika typů "posilujících" látek. Olomoucké Kohouty zaskočil primátor Miroslav Žbánek zprávou o tom, že po té, co město sloučilo Moravské divadlo s Moravskou filharmonií, hodlá sloučit i HC Olomouc s fotbalovou Sigmou a v rámci úspor budou oba kluby hrát na Andrově stadionu. Rytíři Kladno pak svým fanouškům nabízí kurzy přežití v nejvyšší soutěži s názvem: "Pouze v baráži jsme v ráži". Mimo mediální pozornost proběhly na Valašsku, konkrétně na Vsetíně a ve Zlíně, pochody s podtitulem "Extraliga pro všechny". Poslední zpráva je z Třince, kde archeologové pod Werk arénou objevili nález z doby kamenné, konkrétně pohár se znakem hokejky, který napovídá, že už tisíce let před vznikem hokeje v něm slezský klub dominoval.


5 názorů

Rhodesie
před 7 měsíci
Dát tip

Já jsem původně z Karlových Varů, tak tam snad všechno OK... :)


geminy
před 8 měsíci
Dát tip Janina6

Třinec Plzeň rozseká. Podle soupisky to bude Kinder párty. 


Janina6
před 8 měsíci
Dát tip

Ani ten ho určitě vždycky neuhlídá ;)


Kočkodan
před 8 měsíci
Dát tip Janina6, Benetka

Supíku, jsou ty zprávy ověřené? Ve mně začíná hlodat jakýsi červík pochybnosti…

 

Janino, o tom, kde je Puk, by mohl něco vědět Wilda Shakespeare. ;-)


Janina6
před 8 měsíci
Dát tip Gora, Zeanddrich E.

Skoro bych tomu uvěřila... :D 

Ale... kde je puk? Kde je puk? (Taky ti připadne, že v našem sportu je sport občas až na posledním místě?)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru