Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pokroutky 39

17. 09. 2023
20
15
204
Autor
Kočkodan

 

 

Denně utírala prach na porcelánové sošce císaře Josefa II. U ní byl velmi osmýčený panovník.

 

Jeho přesvědčovací schopnosti se ukázaly být tak naprosto mimořádné, že vymámil z jalové krávy i sele.

 

Zajímá se o noční ptačí dravce. Ale jen o ty, kteří žijí v Česku. To již trochu zavání sovynismem.

 

Poměrně málo se ví, že měl Cassius Clay na zahradě spousty záhonů se  zeleninou. A moc pěknou. Jednalo se o úspěšného pěstitele.

 

Jako krejčí za nic nestál, byl to spíš jen takový příšivník.

 

Majitelka penzionu posílá pokojskou každou chvíli k sypku.

 

Synovi hajného se při tělocviku smáli, že neumí udělat ani krmelec.

 

Z pracovnic v kravíně byla nejstarší, zkrátka dojajénka.

 

Často využíval bazén a vířivku, k dispozici měl služby masérky, pedikérky, kadeřnice... Opravdu si nemohl na lazební věznici stěžovat.


15 názorů

Kočkodan
před 7 měsíci
Dát tip Janina6, Radovan Jiří Voříšek

Ani tak frigidního autůrka jako jsem já nemohou vámi zaslané komentáře nechat zcela chladným. Setřev obě dojací slzy z očních koutů přikročuji k slušnému odvetnému kroku – poděkování.


Josephina
před 7 měsíci
Dát tip

Kde je, ta lazební věznice? Že bych se pokusila tam dostat ...


Rhodesie
před 7 měsíci
Dát tip
Všechny skvělý!
 
Vypichuju Josefa II., příšivníka, dojajénku a lazební věznici...

Alegna
před 7 měsíci
Dát tip

Bylo ti dáno vtipu přehlšel a tak je fajn, že se s námi dělíš. Líbí se mi všechny, díky 


Hamar
před 7 měsíci
Dát tip Radovan Jiří Voříšek, Benetka

Cassius Clay na své soupeře jen tak poštěkával, čural se zvednutou nohou, obskočil nejednu sukni a zároveň měl rád med a tak se mu začalo říkat Mohamed Alík.

 

Jinak Pokroutky opět perfektní!


aleš-novák
před 7 měsíci
Dát tip Alegna, Radovan Jiří Voříšek, Benetka

Na písmáku nerad dával bezeslovná hodnocení. Přesto mu říkali tipálek.


Alenakar
před 7 měsíci
Dát tip Radovan Jiří Voříšek

Ano, Cassius byl skvělý pěstitel. Možná to ale mohl být i dobrý pěstoun.

Taky si myslím, že dobří pěstouni by mohli být i Stouni.   Tip.


Gora
před 7 měsíci
Dát tip

Parádní kousky, Luboši.


Abakus
před 7 měsíci
Dát tip

ujde a možno aj postojí.


Obsluze lisu ze stresu tak padaly vlasy, ae měl zanedlouho na temeni výlysek


Janina6
před 7 měsíci
Dát tip Alegna

Co jen mám spáchat, abych mohla taky do lazební věznice? Nejlépe na doživotí? :D


Benetka
před 7 měsíci
Dát tip Gora, Alegna

SOVY NEJSOU TÍM ČÍM SE ZDAJÍ BÝT_


Jamardi
před 7 měsíci
Dát tip Gora, Alegna

Sovynismus, sele, příšivník, osmýčený panovník, lazební věznice - super !!!

A víte, jakou představu měl osmýčený panovník o lazební věznici?


vesuvanka
před 7 měsíci
Dát tip

Luboši, líbí se mně všechny, obzvláště mě zaujaly: osmýčený pnovník, sovinysmus, příšivník, z jalové krávy i sele, krmelec a lazební věznice. Tip


Diana
před 7 měsíci
Dát tip

Vtipné, pobavilo.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru