Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

nedá mi to

21. 09. 2023
2
9
139
Autor
dadadik

 

 

          zemřel spolužák

    sešlo se nás šest

    všecky voněly drahou voňavkou

    já ne

 

 

 

 


9 názorů

dadadik
před 7 měsíci
Dát tip

bože, to setkání nebylo na pohřbu tedy, když už...

i když v souvislosti s tím úmrtím jsme se sešly

ale něco na té tvé poznámce je :)


dadadik
před 7 měsíci
Dát tip

bože ale smutné by to ani nemělo být.. 

odmysli si - zemřel spolužák

:)


dadadik
před 7 měsíci
Dát tip

Jani a ty interpretace, to je vono :)

No mmě to zní v hlavě bez toho prvního verše dlouho a nic to defakto neznamená... nebo znamená? :)


Janina6
před 7 měsíci
Dát tip

Jasně, takže o spolužáka vlastně nešlo, spíš o to srovnání... mně to zní tak, že tvoje priority jsou prostě jiné, než jestli si máš pořídit luxusní parfém... (což se mi líbí, mám to podobně). Ale samozřejmě nečekám, že mi to budeš vysvětlovat. Spíš jsem chtěla naznačit, že to má víc možných interpretací.


dadadik
před 7 měsíci
Dát tip

Janino ještě teda - dumala jsem akorát, zda tam dávat zemřel spolužák, možná je to zbytečně zavádějící... 

ale už to takhle vzniklo a tak to tak nechávám... :)

nakonec bych začla vypisovat o co šlo atakdále, což není můj cíl :)

a dík žes reagovala


dadadik
před 7 měsíci
Dát tip Janina6

Janino, sešly jsme se jen tak, jen že jsme si  to oznamovaly, kafe...

nerada vysvětluju, osvětluju proč jsem cokoliv napsala.. 

buď jo, nebo ne.. z mýho pohledu na texty, nemusím vědět okolnosti toho vzniku.. jestli mi rozumíš

 

 


Janina6
před 7 měsíci
Dát tip

Nějak tápu... zase to pochopím o pár metrů mimo ;) Na poslední rozlučce se spolužákem bych asi vůbec neřešila, čím se kdo navoněl... Popravdě, u mě je navíc vrozená absence čichu, takže vůně si představuju asi jako slepej barvy. Parfém mi vybírá syn, chci po něm, aby to byla lehká, nevtíravá vůně... Představuju si, že u lidí bych hodnotila spíš, jestli použili vůni příjemnou, než jak byla drahá... Jde ti o to, jak bývalí spolužáci na srazu "soutěží", kdo je na tom líp?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru