Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pokroutky 40

Výběr: Gora
24. 09. 2023
23
18
326
Autor
Kočkodan

 

 

Opět se hodně opil a v noci cestou z hospody usnul na ulici. Začíná mít nelichotivou pověst přizdispáče.

 

Proti svini, která ji přepadla v temném parku, použila mladá žena vepřový sprej.

 

Dostal od manželky k Vánocům obuv. Na pohled byla hezká, ale dost nepraktická. Moc dobře se mu v sedmikilových botách nechodilo.

 

Zpěvák se doprovázel na kytaru a mezi písničkami dlouho celkem hloupě mluvil, takže se stal z jeho koncertu spíše kecytál.

 

Syn Jana Mydláře začal pracovat ve stejném oboru jako otec. Prostě se pokatil.

 

Populární komik předvedl v natočené veselohře mizerný výkon, takže není divu, že si ho filmoví kritici vzali na šaškál.

 

Na návštěvě ochutnal ke kafíčku i domácí jablečný závin, ale nic k němu neřekl. Přísně dodržoval koštovní tajemství.

 

Lucius Domitius Ahenobarbus neměl ani později jako 5. římský císař psychiku úplně v pořádku. Byl

poněkud nerotický.

 

Skupina Policistů z oddělení vražd chodí často do cukrárny na sladké zákusky. Jedná se o známou dortpartu.

 


18 názorů

Iveta_Ivka
před 5 měsíci
Dát tip

úžassssné boty na túru, snad i něco vydrží ... humor je tak vzácný a stačí tak málo ... 


Kočkodan
před 7 měsíci
Dát tip

Tož díky, Jani, věrná to čtenářko.


vesuvanka
před 7 měsíci
Dát tip

Luboši, opět skvělé, obzvláště sedmikilové boty, kecytál, pokatil, šaškál, dortparta. Díky a Tip.


Seymour
před 7 měsíci
Dát tip

nie som inteligent, myslím že som blbec ale toto má byť vtipné ? prekrútenie slov ? fuha sme hodne upadli ako ludia alebo "udia" ?? hahahahah ? či ? alebo ič ? dementi alebo "ementi" ? haahhahhahahahah

Lucius Domitius Retardius neměl ani později jako 4. císař psychiku úplně v nepořádku. Byl poněkud spomalený a dalej psal tieto hovadiny. 

a policajti čo chodia  a čo čítajú tieto pičoviny sa šli radšej zabiť

hahahahahahahah

vtipne nie ?

M.

 


Kočkodan
před 7 měsíci
Dát tip

Tradice jede na plné obrátky – vy mne neatakujete sžíravými komentáři plnými vulgarit a já vám za to vděčně děkuji.

No dobrá, pozitivnost vašich ohlasů je mnohem vyšší, než jsem ji v úvodu vyjádřil. Často jste volily taková slova, jež notně příjemně vytemperovala moje osrdí. A postřehl jsem i stopy humoru, to musím rovněž zmínit. Tož ještě jednou díky.


Benetka
před 7 měsíci
Dát tip kadeřavá, Seymour

Velevážený Pane kolego! Opět jsi mi zlepšil den. Mám hubu jako bych se vrtal šroubovákem v ručním granátu: OD UCHA K UCHU! :D


Al Jal Úd
před 7 měsíci
Dát tip

Výborné pokroutky, po ránu skvěle pobavily :))


Rhodesie
před 7 měsíci
Dát tip Poeteroristka

:) :) :) :) :) :) :) :) :)

Devětkrát smích...

Chtěl jsem zase vypíchnout ty pro mě nej, ale tolik písmen tu dneska v zásobě nemám. 

 


Hamar
před 7 měsíci
Dát tip

Já si do teď myslel, že policajti radši koblihy. :-) Díky, za poučení a výborné pobavení! 


Diana
před 7 měsíci
Dát tip

Ty tvoje kecytály mě jednou zabijí. Kam na to chodíš?


Gora
před 7 měsíci
Dát tip geminy

Výborně upečené českojazyčné pochoutky od mistra pokroutek!


Janina6
před 7 měsíci
Dát tip geminy

Skvělé, opět! Hlasuji pro Supíkův návrh na Kočkodaň :-)


Jednapoetka
před 7 měsíci
Dát tip supizmus, Janina6, Gora, geminy

To nejsou pokroutky.  To je hlavní chod! Obdivný mrk...


Lucas
před 7 měsíci
Dát tip

Dortparta ! Süße!  :) 


supizmus
před 7 měsíci
Dát tip Janina6, kadeřavá, Gora, geminy, Hamar, Benetka, vesuvanka

Píšu na Dánské velvyslanectví, aby svoje hlavní město ráčili přejmenovat na Kočkodaň!


Jamardi
před 7 měsíci
Dát tip

Vepřový sprej, kecytál, dortparta.... :)


dievča z lesa
před 7 měsíci
Dát tip supizmus, Gora

na šaškál si ťa nevezmem, tieto pokroutky rozhodne nie sú kecytálové***


kadeřavá
před 7 měsíci
Dát tip geminy

Dortparta,kecytál,pokatil:-)))))))))


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru