Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pokroutky 41

01. 10. 2023
19
18
229
Autor
Kočkodan

Pokroutky 41

 

Otec pracoval v gumárnách, takže měl synek v dětství spoustu pryžáků.

 

Jeho strach z nemocí šel tak daleko, že si každý den ráno a večer měřil střevní tlak.

 

Po ztrátě zraku se věnoval mykologii a chození do lesů ještě s větším nadšením – všude viděl houby.

 

Notorik si na módní oblečení z malých luxusních krámků příliš nepotrpěl. On míval nakoupeno především v putykách.

 

Byla to naprostá staromilka, přívržeňkyně uplynulých časů v každém směru. Vždyť i prádlo prala valchaicky.

 

Zloděj se zaměřil na krádeže bicyklů, tedy na kolní pych. (někdy se spokojil jen s poničením duše, kolním pichem)

 

Nejznámějším dílem Antonia Vivaldiho je cyklus skladeb o piercingu s názvem Čtvery nosní ozdoby.

 

Lékaři v Thomayerově nemocnici byli nemálo překvapeni, jelikož vyšetření pacienta jamajského původu jasně prokázalo, že má žaludeční dredy.

 

U dentisty došlo k chybě a paní odešla s mohutnější mužskou celkovou zubní náhradou, tzv. chlapačkami.


18 názorů

Kočkodan
před 7 měsíci
Dát tip

Hani, aspoň že stále nacházíš moje (snad nejedovatá a jen málo prožraná) slova.


8hanka
před 7 měsíci
Dát tip

vďaka astigmatizmu vidím nahouby ... v lese ani jednu...


Kočkodan
před 7 měsíci
Dát tip

Diano praštěná o stůl (jen zoufalý pokus o humor, prosím nevytahovat za ušiska), díky za celkový počet 26 slov. (lehký smajlík)


Diana
před 7 měsíci
Dát tip

Ještě si dovolím dodat, že ačkoliv se mi dnes s ledasčeho zvedá žaludek,  ještě nemám žaludeční dredy...


Kočkodan
před 7 měsíci
Dát tip Gora

Alespoň v něčem se chovám jako normální člověk, totiž že si čtu komentáře, které se mi sejdou pod dílky. Činil jsem tak i u tohoto a kromě pozitivních ohlasů jsem si pochopitelně hned povšiml některých reakcí, jež přímo přetékaly vtipem podobně jako zápasníci v sumo sádlem. Vyslovuji poděkování i uznání.

 

P. S. Ještě méně známé jsou tyto Smetanovy básnické skladby:

V břiše krad – odsuzující ilegální obchod s lidskými orgány

Prťavá – zde se autor vyznává z erotické přitažlivosti k malým ženám

Párkař – líčící nelehkou profesi dohazovačů

Gábor – dílo zabývající se tématikou homosexuality

 


Rhodesie
před 7 měsíci
Dát tip

Bravo Kočkodan!

 

Bravo Supizmus!


Hamar
před 7 měsíci
Dát tip 8hanka

Moc pěkné! :-)

 

Málo se také ví o díle Bedřicha Smetany, které složil jako poctu alkoholismu "Má chlast", která obsahuje například symfonické básně "Hltava", "Čárka", "Z výšek hrad" nebo  Braník


Jamardi
před 7 měsíci
Dát tip Poeteroristka

Nevidomý chodící do lesů, to je fascinující představa. A zloděj, to ani není zloděj, to je kolomaniak.

Další jsou taky moc pěkné - nákup v putykách, praní valchaicky....


vesuvanka
před 7 měsíci
Dát tip

Luboši, díky za pobavení, líbí se mně všechny, ale nejvíc pryžáky, střevní tlak, Vivaldiho Čtvery nosní ozdoby a žaludeční dredy, Tip


Nami 99
před 7 měsíci
Dát tip

Supeeer - všechny - střevní tlaky s pryžáky vedou.

 

Úchyl po zadržení policií zažíval silné pochoutky.


Al Jal Úd
před 7 měsíci
Dát tip

Pobavily krouceninky ,:))


Alegna
před 7 měsíci
Dát tip

Zase všechny pobavily, díky


Gora
před 7 měsíci
Dát tip

Dobré hlášky, Luboši. Obdiv a tip.


supizmus
před 7 měsíci
Dát tip Gora, Alegna, Al Jal Úd, Nami 99, vesuvanka, Jamardi, Rhodesie, 8hanka

V kostele zazpíval sbor složený z kuchařek a kuchařů mohutné Olejuja!

Další z kuchařů se snažil vařit jídla výhradně z luštěnin, ale stálo to za prd.

Volská oka, která dělal, se jedno druhému podobala jako vejce vejci.

U maturity na oboru kuchař/číšník studenta profesoři pořádně grilovali. Daný student měl v učivu mezery, čímž si dost zavařil.

Drby praví, že pan pekárník s mladou brigádnicí to spolu pečou.

Starý notorik se s přibývajícími léty ve svých projevech blížil pivnímu sudu - když do něj někdo narazil, tak vypěnil, a když byl vytočenej, tak bylo nejlepší ho přerazit.

Po čtyři a dvaceti letech práce v pekárně paní pekárníková pěkně nakynula.

 


aleš-novák
před 7 měsíci
Dát tip Alegna, Nami 99

Střevní tlak se měří prdoměrem.


kadeřavá
před 7 měsíci
Dát tip

:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))děkuji za úsměv


Diana
před 7 měsíci
Dát tip Alegna

S kolním pichem mám velmi špatnou zkušenost :-)))


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru