Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pokroutky 42

08. 10. 2023
20
16
250
Autor
Kočkodan

Pokroutky 42

 

Proplešatělý padesátník se tento večer moc dobře bavil a jako kdyby omládl. Zažil totiž svou

druhou dýzu.

 

Vysoké macaté ošetřovatelce v zoo přistál za krkem Neophron percnopterus, takže se rázem stala suptýlní.

 

Miminko cítilo brzy po narození smutek. Z plín.

 

Miloval hned několik nočních podniků. Jednalo se o jasný případ polybaromie.

 

U fekálních výrazů vždy nápadně ztišil hlas. Měl určitý šeptik.

 

Pro zahrádkáře nebyla ta spousta vyrytých hromádek žádná krtkotina.

 

Dentista mu extrahoval mnohem více zubů, než klient předpokládal, tento na něj tudíž začal pohlížet jako na nepříjemného výtržníka.

 

Starší pán si vzal za manželku podstatně mladší ženu. Při sexu je on poměrně tichý, ona naopak křičí, že se až třese skoro celý dům. Mezi nimi panuje i velký hekový rozdíl.

 

Odsouzený se na populárního mistra popravčího překvapeně usmál. Dobře věděl, s kým má to pověšení.


16 názorů

Rhodesie
před 4 měsíci
Dát tip Poeteroristka

:)

 

Hlavně dýzap, z plín, výtržník a hekový rozdíl.

Jo a potřeboval bych toho mrchožrouta za krk...

 


Kočkodan
před 6 měsíci
Dát tip Radovan Jiří Voříšek, Gora, Benetka

Kolektívku mně nakloněných čtenářských duší, já nepřicházím z pokožkou na jarmark, nýbrž s poděkováním pod dílko, respektive nad vaše komentáře.

Speciální uznání posílám do moravské metropole za Radovanem, neboť vtip v jeho přípodotcích nebylo nutné hledat v elektronovém mikroskopu, byl dobře patrný již jen pouhými orgány zraku.

Bene opatrně, ač se cítím být polichocen,nezapomínej na notoricky známé latinské rčení: „Nikagda negavari nikagda.“ I v mém případě jednoho dne vypasená ropucha svým zadkem pramínek nápadů ucpe a ten přestane vytékat.

Jarmi, pokud bych chtěl vyjádřit kontrast mezi majoritními pocity občanů před popravou a chováním našeho hrdiny, tak by bylo slůvko „překvapivě“ vhodnější. Já akcentoval jeho radost z toho, že ho bude mít v práci katovská celebrita. ;-)


Benetka
před 7 měsíci
Dát tip Poeteroristka, Al Jal Úd, Nami 99

Vždycky si říkám kdy Ti dojdou nápady. Odpověď: Nikdy! :D


Obávám se toho, kdy i starší ričníky pocítí smztek z plín.

Jinak jsem se moc pobavila.


Radovan Jiří Voříšek
před 7 měsíci
Dát tip 8hanka

Když si jej vzala, zjistila, že má velmi žalostné hygienické návyky. Začala ho intenzivně učit, ale šlo to ztěžka, protože on v tom byl značně prasivní.


Abakus
před 7 měsíci
Dát tip

pobavilo a potešilo, dnes  sa  to zišlo..


Poeteroristka
před 7 měsíci
Dát tip

Ty jsi moje léčebná dávka :)))


Hamar
před 7 měsíci
Dát tip

Perfektní :-)

Nejvíce dýza, hekový rozdíl a s kým má to pověšení! 


Al Jal Úd
před 7 měsíci
Dát tip

Pobavily a potěšily všechny kousky :))


Lucas
před 7 měsíci
Dát tip

Za mě smutek  z plín   je  super

__
pozn. pod čarou.  úvodní Vítejte na Písmáku .. ten otazník nakonci se tam zobrazuje jen váhavcům, jako mně?  :) 

 


Radovan Jiří Voříšek
před 7 měsíci
Dát tip supizmus, Alegna, Nami 99, Al Jal Úd, 8hanka

Spadl mu mobil do žumpy. Naštěstí po vylovení jeho smradfon fungoval.


Radovan Jiří Voříšek
před 7 měsíci
Dát tip Alegna, supizmus

Vyhazoval po nocích opadky z popelnic. Vývržník!


Alegna
před 7 měsíci
Dát tip Gora, Nami 99

Druhá dýza dělá divy a tvoje hlášky z úsměvů vrásky


Jamardi
před 7 měsíci
Dát tip

Jsem překvapena jako vždy. Vede suptýlní, z plín, výtržník

Nechtěl jsi v poslední větě napsat "překvapivě"?


Gora
před 7 měsíci
Dát tip

Bezvadné kousky, Luboši!


Nami 99
před 7 měsíci
Dát tip Alegna, Al Jal Úd, 8hanka

Supeeer - všechny - Z plín vede.

Proplešatělý padesátník prožíval i druhou mízu. Přezdívali mu "Remízek."


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru