Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vídeň

14. 10. 2023
2
3
103
Autor
Jinys
 
V době, kdy jsem dostal od rodičů první opravdu slušné silniční závodní kolo, jsem se na něm chtěl podívat do Vídně.
Zmíněné kolo jsem si šťastně vedl domů někdy v roce 1975. V době již rozkošatělé normalizace.
Takže nic.

Ne, rozhodně nechci tvrdit, že by mi nepřivezlo do života spoustu radosti. To ne, ale něco málo z dávné touhy ve mně zůstalo.
Ve Vídni na kolech, které jsme si ovšem do Vídně přivezli autem, jsme byli během svobodnějšího času několikrát. Ale z Brna do Vídně a zpět jsem nikdy nejel.
Nějak jsem pozapomněl.

Mám nové kvalitní silniční kolo, ale také starší, ale pečlivě udržovaný tandem, za který lze zapojit vozík pro zavazadla.
Takže, nalehko s doprovodem autem, nebo si vše potřebné vést s sebou.
To je asi jedno.
Letos už ne. Tak příští rok?
Popříští?
Popo...
Bude?
Tak trošku, jako symbol.
Ne, nevnímám celou věc, jako něco co musí nezbytně být, ale pokud se stane, potom:

Bude fajn.

3 názory

Jinys
před 5 měsíci
Dát tip

Za socíku jsme často jezdívali s kamarádem kolem rakouské hranice a občas jsme si říkali:
"Otočit to o devadesát stupnů a za dvě hoďky jsme ve Vídni..."
:-)


Zeanddrich E.
před 5 měsíci
Dát tip

Vidíš, tohle mne ještě nenapadlo (i když jsem narozen v Brně, a cca sedm let jsem zde i bydlel, po převratu... :) )


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru