Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pokroutky 43

15. 10. 2023
18
14
178
Autor
Kočkodan

Pokroutky 43

 

 

Za minulého režimu se sice prvomájových průvodů na Letné zúčastňoval, ale choval se při nich příliš pasivně. Byl to jen takový mávárenský povaleč.

 

Československý obuvnický magnát si ze svých obchodních cest po světě přivezl oblibu sladkých brambor, tzv. baťátů.

 

V hospodě při hádkách s ostatními objevil nového koníčka – začal sbírat pivní facky.

 

Kat neměl pouze stálé pracoviště ve sklepení. Dle potřeby zajížděl za svými zákazníky i s mukavozem.

 

Jezevčík se stále nemohl zbavit nepříjemných kousavých parazitů, ačkoliv mu páníček přidával do žrádla extrakt z blechynacey.

 

V sexu byli oba při hledání nových způsobů nesmírně vynalézaví. Minule se například milovali na vypůjčeném káma skútru.

 

Velice rád lyžoval. Měl dobré vybavení a na sjezdovkách se pohyboval při každém počasí frajersky bez čepice. Za větru se mu dávaly veliké uši do pohybu a každý si hned povšiml jeho pleskáčů.

 

Někteří sklenářští učni bydleli na ukytovně.

 

Šéfka nevěstince si pořídila nového psa – bordel kolii.

 

 


14 názorů

Rhodesie
před 4 měsíci
Dát tip

Opět skvělý. 

 

Vedou čoklovníci a mučevozidlo...


Kočkodan
před 6 měsíci
Dát tip

Díky Františku. Svým adjektivem jsi geniálně přesně vyhmátnul úroveň mého dílka. (mrkací smajlík)


Kočkodan
před 6 měsíci
Dát tip

Holčiny a klučíci, přeslušně vám děkuji za kladné ozvy. Vyvolávají ve mě podobný blažený pocit, jako když budoucí maminka cítí reakce plůdku ve svém zvětšujícím se bříšku. Jsem si takřka jist, že mi vámi vyjadřovaná přízeň nepokroutí charakter ještě více, než tomu bylo před vynořením Pokroutek. Vysokorypákovitost a úšklebky doprovázené přehlížení dílek ostatních nemíním zvětšovat. Slibuji.


Hamar
před 6 měsíci
Dát tip

Tentokrát se mi nejvíce trefily do vkusu káma skútr a pivní facky, ale i ostatní jsou fajn.

 

 Jen tu bordel kolii jsem už někde viděl, ale musím říct, že i tak je tvá míra originality obdivuhodná, protože to je snad první Pokroutka, kterou znám odjinud z internetu!


Ty zvířecí jsou super, ale líbí se mi i ty ostatní :-)


Philogyny
před 6 měsíci
Dát tip

Taky se tu bavím, nebyl lyžař jezevčík?  :)


Diana
před 6 měsíci
Dát tip

Podobnou kolii jsem měla také. Nádherný pes! Od zmiňované se lišila jen jedním písmenem.... :-)))


snezenkq
před 6 měsíci
Dát tip

nádhraná chvilka, četla jsem zrovna u rodinné konverzace o lyžování. 


Alegna
před 6 měsíci
Dát tip

Pobavily všechny 


Jednapoetka
před 6 měsíci
Dát tip Alegna, Janina6

To je zase  fajn tsunami....Káma skútr bych chtěla docela vidět... :-)))


Janina6
před 6 měsíci
Dát tip Alegna, supizmus

Pořád si říkám, že ta studnice slovního humoru přece nemůže být bezedná... ale asi může :D


kadeřavá
před 6 měsíci
Dát tip

:-)))


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru