Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pokroutky 44

22. 10. 2023
19
20
238
Autor
Kočkodan

Pokroutky 44

 

 

Jan Mydlář má na manželku vztek, že ho pořád sekýruje.

 

Liška zůstává už třetí den pod zemí a nechce vylézt. Hajný se domnívá, že se jedná o syndrom vynoření.

 

Bača si pro ochranu stáda před vlky opatřil salašnikov.

 

Nový mladý člen divadelního souboru na své kolegy při premiéře nápadně upřeně koukal. Režisér mu po skončení představení vytknul, že hrál až příliš civilně.

 

Obézní muž přestal chodit do sauny. Měl totiž stále značně nepříjemný pocit, že ostatním připadá páralojidní.

 

Nikdy nenosil kabáty ani pláště. Byl to jasný bundamentalista.

 

Obzvláště posluchači v přímořských státech doslova milují Dvořákovy Humrotresky.

 

Přejedla se plodu lubenice obecné a dostala z toho průjem. Následky líčila své kamarádce do telefonu poměrně meloundramaticky.

 

Babka kořenářka byla v celém širokém okolí velmi oblíbená. Mimořádných úspěchů docilovala například u lidí s různými neurózami, jelikož promyšleně nasazovala bylinky s klidovými silicemi.

 


20 názorů

Rhodesie
před 4 měsíci
Dát tip

Klidové silice na léčení nervů? No nevím... :)

 

Snad Mydlář nebude oplácet stejnou mincí.

No a hlavně bača s liškou a melounová průtrž... 


Iveta_Ivka
před 5 měsíci
Dát tip

Nu to je vtipné .... a dobře sumírované...


Kočkodan
před 6 měsíci
Dát tip Benetka, Alegna, Gora, 8hanka

Milé spoluobčanky a spoluobčané, pěkně vám zpoza kopečků děkuji za ohlasy (včetně tvůrčích reakcí). Když dnes máme 105. výročí vzniku pramáti České republiky, tak jsem zvolil ono úvodní lehce netradiční oslovení. Zítra se objeví Pokroutky s pořadovým číslem 45, což pro vás bude jistě znamenat okamžik neméně sváteční. Ale vy si ho zasloužíte.


Al Jal Úd
před 6 měsíci
Dát tip supizmus

Krása, jako obvykle :))


Radovan Jiří Voříšek
před 6 měsíci
Dát tip Benetka, Poeteroristka, Alegna

Na mikině měl svastiku. Byl pěkně oháknutej.


Radovan Jiří Voříšek
před 6 měsíci
Dát tip supizmus, Benetka

K nedorozumění došlo poté, co jsem mu řekla: "Ukaž mi svůj pin, dík."


Radovan Jiří Voříšek
před 6 měsíci
Dát tip supizmus, Benetka

Za milenci se Máňa dopravovala na koloběžce. Byla to taková koloběhna.


Radmila Marie
před 6 měsíci
Dát tip Radovan Jiří Voříšek, supizmus, 8hanka

Kočkodane, jsi perloroďák...


Evženie Brambůrková
před 6 měsíci
Dát tip Jamardi, Poeteroristka, supizmus

To je moc pěkné, škoda, že černá zvěř také nemá syndrom vynoření. Pravidelně se dostavují na naši zahradu.


Hamar
před 6 měsíci
Dát tip

Parádní kousky!

Výtečné všechny!


Jamardi
před 6 měsíci
Dát tip

Všechny jsou moc pěkné.


supizmus
před 6 měsíci
Dát tip Radovan Jiří Voříšek

Vyznavač tvrdé muziky, pracující u technických služeb, se nazývá metlalista

Jinak díky Kočkodane za další nálož skvělých pokroutek - věřím, že budeme těžit z toho, že studnice Tvých nápadů je zlatý důl!


Zbytky armády Skřetů a Skurut-hai po drtivé porážce zbaběle prchali. Za sebou nechali nepokořený Helmův škleb.


Alegna
před 6 měsíci
Dát tip

Díky za další pobavení


Radovan Jiří Voříšek
před 6 měsíci
Dát tip Alegna, supizmus, Kočkodan, 8hanka

Manželka si nechala zvětšit rty. Trochu to přepyskla.

... pobavilo mě to


Gora
před 6 měsíci
Dát tip

Prima kousky na neděli, Luboši...


Benetka
před 6 měsíci
Dát tip

Před lety jsem chvilku randil s jednou holkou a tu hodně pobavilo když jsem přejmenoval islámské fundamentalisty na kundamentalisty... :D


Abakus
před 6 měsíci
Dát tip

potešilo a pobavilo.


Janina6
před 6 měsíci
Dát tip Benetka

Jsem taky bundamentalistka ;)


Poeteroristka
před 6 měsíci
Dát tip

:)))


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru