Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pokroutky 45

29. 10. 2023
17
11
174
Autor
Kočkodan

 

 

 

Největší drbna v domě si způsobila úraz a přivolané záchrance se jen s námahou podařilo zastavit klepenné krvácení. 

 

Když přišel o zrak, mělo určitou výhodu, že byl strašně nepořádný – snadněji se naučil Brajglovo písmo. 

 

Na Střední průmyslovou školu keramickou v Bechyni nastoupil chlapec, kterému to vůbec nešlo. Dva studenti z druhého ročníku si nad ním vzali jakýsi patlonát. 

 

Měl v hlavě jen sex a choval se při něm často na hraně. A ani po padesátce nepřišel o své kanictví. 

 

Ředitel firmy se velmi bál ohně, takže nechal zabudovat do stropů všech kanceláří

plašiče požárů. 

 

Aby nezůstal moc dlouho střízlivý, na to si dával pořádnýho pajzla. 

 

Děda vypravuje vnukovi zážitky ze svého dětství:

„my jsme tenkrát ještě tahali vodu ze studny na dvoře vědrem navíjeným klikou. Jednou jsem provaz naříznul, ten se přetrhnul a tatínkovi spadl plný kbelík dolů. No, byla to ode mě tenkrát pěkná rumpálna.“

 

Pracovníci v Safari Parku Dvůr Králové používají k přepravě kopytníků zebřiňák.

 

Na honu postřelil nezkušený mladý myslivec svého kolegu. Rozsah zranění bylo možné zjistit velmi přesně, jelikož měla oběť ve svém mobilu aktivovanou funkci brokoměru. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


11 názorů

Rhodesie
před 4 měsíci
Dát tip

Všechny jsou luxusní...   :) :)


Iveta_Ivka
před 5 měsíci
Dát tip

Bavím se ... je to legrační...


Kočkodan
před 6 měsíci
Dát tip Nami 99, Hamar

Čtyři vlastnice přeněžného pohlaví a tři osoby nikdy nepředstírající erekci, vám všem děkuji za erek... pardon, reakci. Nedá se ovšem zcela vyloučit, že si někteří kladou otázku, zda můj dík není pouze předstíraný a nepředstavuje vrchol neupřímnosti. Ony případné jedince bych chtěl ujistit, že opravdu stojí v souladu s tím, co si myslím.


Hamar
před 6 měsíci
Dát tip supizmus

Z této várky bych vypíchnul "dávat si pořádného pajzla". To je hláška, která má ambice zlidovět.


Gora
před 6 měsíci
Dát tip

Nevyhýbáš se ani pořádné porci černého humoru /Brajglovo písmo/ a nejen za to tip!


Alenakar
před 6 měsíci
Dát tip Nami 99, Gora

Co se sexu týče, jeho chování k ženám bylo někdy na hraně. Proto byl většinou nahraný...   Tip.


Alegna
před 6 měsíci
Dát tip Gora

Patlonát  je krásné slovo, všechny hlášky super, díky za pobavení


Nami 99
před 6 měsíci
Dát tip Gora

Za to si můžete válet jenom šunky.


Janina6
před 6 měsíci
Dát tip Nami 99

Z toho si nic nedělej, nás ženy zase nikdo nedokáže kopnout do koulí...


Nami 99
před 6 měsíci
Dát tip Janina6, Alegna, Gora

Supeeer - všechny -

Brajglovo písmo vede.

Ženy mají výhody ve všech směrech. Například při sexu mohou předstírat orgasmus. Ještě žádnému muži se nepodařilo předstírat erekci.


supizmus
před 6 měsíci
Dát tip Alegna, Gora

Kočkodane, platíš výjezd hasičů, záchranářů, protiatomového týmu a dalších složek, neb při čtení Tvého díla jsem opakovaně vybuchnul. Sice smíchy, ale každý výbuch je nebezpečí!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru