Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pokroutky 46

05. 11. 2023
22
17
220
Autor
Kočkodan

 

 

 

Mladý muž se vydal v nové turistické obuvi na túru po Krkonoších. Brzy se mu udělaly puchýře, šlo tedy o typické projevy pohorkové nemoci.

 

Bylo na něm poznat, že je lékařem, pořád nad něčím mudroval.

 

Žák 9. třídy flusnul ve škole na podlahu. Když mu učitelka chování rozčíleně vytýkala, bránil se tím, že je to jeho plivátní záležitost.

 

Jako ornitolog spal nejraději na sypku vyplněném peřím ptáků z čeledi Struthionidae. Prostě na pštrosoku.

 

2. listopadu měl ke snídani příliš suchou bábovku, která ještě zvýšila jeho dusičkovou náladu.

 

V mládí holdoval pití a ženám, ale po padesátce s tím druhým zcela přestal a stal se z něho babstinent.

 

Na počátku milostného života používal kondom nerad, dost dlouho to pro něj byla zvykací guma.

 

Logopedka řvala u nového klienta smíchy:

„Chachacha, teda vy máte hlásky!“

 

Tatínek kovboj vypravoval svému synkovi pohádky na dobrou noc. Dítě mělo nejraději tu O chytré honákyni.

 

Muž políbil na ulici neznámou ženu. Ta ho obvinila z naslinění.


17 názorů

Rhodesie
před 4 měsíci
Dát tip

:)  :)

 

Pomalu se že mě stává babstinent - honák.

A na zvykací gumu jsem si nikdy nezvyk... 

 


Iveta_Ivka
před 5 měsíci
Dát tip

Zaplať pánbu za humor.... když stojí za to ... jdu a vyservisuju všechno na stůl,  každý  bere co chce, já jsem jen podnašeč ... (to není v podstatě z mojí hlavy, ale ráda to sem tam oživím)


Danny
před 5 měsíci
Dát tip

Kočko, zahrnuje všech 57 pohlaví 

..

..

..

(dělám si samozřejmě srandu)


Kočkodan
před 5 měsíci
Dát tip Gora

Vážení čtenáři (zahrnuje obě pohlaví), vy jste mi obrazně do tváře neplivli a já ani nemusím nastartovat proces přemáhání se, když vyslovím následující čtyři hlásky – díky. Kdo chce (zejména žen se asi najde dost), ten si může představit i moje políbení. 


Tuhla se ke mně hrnulo podivné idividuum a taky se chtělo nasliňovat. Fuj!


trojort
před 6 měsíci
Dát tip

...naslinění bych se tedy obával


vesuvanka
před 6 měsíci
Dát tip Gora

Luboši, jako vždy, skvělé. Nejvíc mě rozesmály: pohorkováí nemoc, plivátní záležitost, babstinent a chytrá honákyně. Tip


Hamar
před 6 měsíci
Dát tip

Super!

Tentokrát zvítězily pohorková nemoc, plivátní záležitost a babstinent. :-)))


Alenakar
před 6 měsíci
Dát tip

Chytrá honákyně, babstinent, mudrování lékařů, pohorková nemoc...  Vše bezva. Tip.


Danny
před 6 měsíci
Dát tip

:)))) vtipné


Abakus
před 6 měsíci
Dát tip

pobaví.


Jamardi
před 6 měsíci
Dát tip Gora

Podařené!

Pohorkouvou nemoc jsem neměla, ale únavu ano. Vnutili mě tehdy pohorky, když jsme jeli se školou na výlet do Tater. Ani nebyly moje. Že v teniskách po těch kamenech nemůžu chodit. Jenže jsme měli naplánovanou docela schůdnou trasu a ještě k tomu jsme šli kus po asfaltce, pohorky byly těžké a byla jsem jediná, kdo je měl. Na to, že nebyly moje, byly hodné, nedřely. I když preventivně jsem asi polepená byla.

 


Gora
před 6 měsíci
Dát tip supizmus, Poeteroristka

Máš dobré nápady, Luboši, opět tvé dílko pobavilo!


Nami 99
před 6 měsíci
Dát tip Zajíc Březňák, Alegna

Supeeer - všechny - naslinění je neeej...

Manželé ve spěchu balili balík : "Jak to mám teď udělat?" "Spaš to švagátem."


dievča z lesa
před 6 měsíci
Dát tip

hláska za hláskou ... vskutku výdatná záležitosť***


Alegna
před 6 měsíci
Dát tip supizmus

:))) dusičková nálada s babstinentem, ale dobré jsou všechny


Radovan Jiří Voříšek
před 6 měsíci
Dát tip Iveta_Ivka

Brácha Vašek se s láskou starán o svého oposuma. Je to prostě jeho vašice.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru