Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pokroutky 48

Výběr: Gora
19. 11. 2023
25
24
349
Autor
Kočkodan

Pokroutky 48

 

 

Silně se potil, což mělo i pachový dopad. Takže platil na pracovišti za potížistu.

 

Rodiče zrovna nejásali – jejich patnáctiletá dcera byla v líném stavu.

 

Celá vesnice si povídá o tom, že Vašek Zemanů pěstuje vlastní tabák a zbavuje listy vlhkosti. Suškanda se rozjela na plné obrátky.

 

Rodina postrkovala po stole uvařené hlízy rostliny Solanum tuberosum. Měli brambory na šoupačku.

 

Mukl s vadou řeči se dal dobrovolně do lepení pytlíků. Vedení věznice vůbec nevadilo, že trochu sáčkuje.

 

Východňár pan Atila vynikal v uklízečské firmě jako mimořádně schopný pracovník, především při čištění oken. Všichni uznávali, že je myč boží.

 

Herec velmi často dost vážně stonal, a tak mu stát udělil titul marodní umělec.

 

Dřevěná lávka byla stará a hodně používaná. Šlo už o dost ošlý můstek.

 

Psí salón nabízí kromě služeb jako mytí a stříhání i různé kosmetické přípravky. Poměrně dobře na odbyt jde například čubní pasta.


24 názorů

Kočkodan
před 3 měsíci
Dát tip

Lili, kdyby byl tvůj komentář trochu jiný (například: Hele vopičáku, nechtěl bys už jít laskavě a konečně s těma svejma Pokroutkama do háje či k šípkovému keři?),* jsem si takřka stoprocentně jist, že by mne potěšil výrazně méně než ten tebou skutečně odeslaný. Podle mě se tam sice vyskytují prvky určitého přehánění, ale to bylo jistě myšleno jen v dobrém. Takže tě moje poděkování nemůže minout. A přidám i smajlík - :-)

 

(* u těchto znakových kombinací pořád ještě nevím, jestli se tam potom píše i čárka.)


Lili.
před 3 měsíci
Dát tip supizmus

Toto nemá chybu!

Kdyby byla konečně dokázána existence naprosté dokonalosti, asi by tenhle počin byl jejím výplodem...

Tip jak dvě Brna a tři čtvrtiny Prahy!


Kočkodan
před 5 měsíci
Dát tip

Já si, Tébéesko, neodpustím poděkování.


64T.B.S.
před 5 měsíci
Dát tip

Super - brambory na loupačku, dcera byla v líném stavu, myč boží... a všechny další.pa


Kočkodan
před 5 měsíci
Dát tip Gora

Dámy a pánové, můžete si oddychnout a zamručet na veselou notečku, protože se slušnost z mé duše dosud zcela nevytratila a vy právě čučíte na poděkování za moc hezké komentáře.


Poeteroristka
před 5 měsíci
Dát tip

parádní...a myč boží, se usmívám jak pitomá :)))


Al Jal Úd
před 5 měsíci
Dát tip

Výborný, vypichuji líný stav, pachový dopad, ošlý můstek, myč boží atd., všechno dobré!


Hamar
před 5 měsíci
Dát tip supizmus, Gora

Ačkoliv jsem momentálně v trochu líném stavu, trápí mě rýma, jsem celkově zhuntovaný jako pan Attila (myč boží) a trochu nekriticky se tím pádem považuji za marodního úmělce, musím opět ocenit tvou brilantní hru se slovy!


Oskar Koblížek
před 5 měsíci
Dát tip Poeteroristka

Umění, hrát si se slovíčky je tvá doména. Každý máme něco.  Ty jsi v tomhle expert, až si říkám...kurva, proč to nenapadlo mě! Palce nahoru.


Iveta_Ivka
před 5 měsíci
Dát tip supizmus

Bavím se ... u každé věty...    zámožní pasažéři byly tak nedůtkliví, že jsme z  nich vytvořili přeložní materiál


Nami 99
před 5 měsíci
Dát tip Gora, supizmus, Hamar

Supeeer - všechny - myč boží vede -

Stále seděla u kávy a byla strašně líná. Měla přezdívku "kávová sedlina."


8hanka
před 5 měsíci
Dát tip Gora, Janina6, Poeteroristka

tak...neviem, či je to tým, že som tu dlhšie poriadne nebola alebo si jednoducho geniálnejší a geniálnejší a to som si myslela, že to už viac nejde...no vidím, že ide...spomenula som si  aj na majora Zemana, potížista, mukl, čo sáčkuje či marodní umelec, perly nad perly a v línom stave som už roky a ...nič...niekde sa stala chyba:)

Díky za  úsmev, smiech, pohodu:)


Evženie Brambůrková
před 5 měsíci
Dát tip Poeteroristka

Je to super. Ale takový Myč boží je dokonalý.


Janina6
před 5 měsíci
Dát tip supizmus

Bomba :D Taky nevím, co "ocenit" nejvíc, všechny vtipy jsou suoer - protože chytré.


Jamardi
před 5 měsíci
Dát tip supizmus, Poeteroristka

Čubní pasta se mi líbí nejvíce. :)


Gora
před 5 měsíci
Dát tip supizmus, Janina6, Poeteroristka

Senzační, Luboši, nedá se vybírat TOP, opravdu, všechny jsou skvělé kousky!


Alegna
před 5 měsíci
Dát tip

zubím se tu, chtěla jsem napsat výběr, ale asi bych jen vše opsala


Dales
před 5 měsíci
Dát tip Alegna

Holka možná není pilná. Ale lepší než být vilná.


mzub
před 5 měsíci
Dát tip

zábava


supizmus
před 5 měsíci
Dát tip Alegna, Gora, Nami 99, Al Jal Úd, Poeteroristka

Jako vždy, geniální! Díky Kočkodane, díky! Ty by ses psaním pokroutek mohl živit a vybírat od nás kočkodaň.


aleš-novák
před 5 měsíci
Dát tip supizmus, Alegna, Gora, Jamardi, Al Jal Úd

Do líného stavu se může dostat i muž...


Radovan Jiří Voříšek
před 5 měsíci
Dát tip supizmus, Alegna, Gora, Janina6, Nami 99, Al Jal Úd, Zajíc Březňák

klasifikace vodních obratlovců: Třída: ryby, paryby,... Rod: štika, paštika


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru