Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

útočníci

23. 11. 2023
14
6
166
Autor
supizmus

Tichý, nenápadný zpěv

uprostřed lesa

slova, kterým rozumí jen Francouzi

struny kytary souznící

s větrem ve větvích stromů

v čase

kdy lidé ve městech

se sluchátky na uších

a tvářemi ozářenými displeji telefonů

hledají cesty jak se ukrýt

a být obdivovanými


6 názorů

zvláštní, aktuální


Iveta_Ivka
před 5 měsíci
Dát tip supizmus, Zeanddrich E.

Neumím francouzsky .... :-)


Alegna
před 5 měsíci
Dát tip supizmus

Hezky jsi doplnil verši, nebo verše písní? Oboje potěšilo :)


Evženie Brambůrková
před 5 měsíci
Dát tip Alegna

Kdyby byl svět tak jednoduše krásný...


Zeanddrich E.
před 5 měsíci
Dát tip

(( ...)).

Zrovna včera jsem na Rádiu Plus poslouchal pořad o Francii - mimo jiné o tom, jak se přistěhovatelská menšina stává běžnými procesy nezvládnutelná, ..., zanedbaná integrace mnohamilionové (přistěhovatelské) především muslimské komunity díky jejich kulturní i fyzické separaci již neřešitelná... . 

A jak nedávno říkala (rovněž na Plusu) polská režisérka Agnieszka Holland - pokračuje to již vlastně samospádem, a nenalhávejme si, jak jedině tohle může skončit; když bude na světě nedostatek zdrojů, budou se naše děti a vnuci, etc., vraždit v prvé řadě podle rasového a náboženského klíče... .

 

((...)).

Kdoví, co v budoucnu čeká již i tyto mladé Francouze. Toto je jeden z velikých problémů *demokracie - politici s mandátem na čtyři roky dopředu se cítí být národu (svým voličům) odpovědni (pokud tedy ten pocit vůbec znají) právě jen za ty nejbližší čtyři roky... . Takže málokdy se najde demokratický politik (ovšem ten bez vědomí vyššího smyslu nad sebou, kvůli kterému je ochoten se i se svou rodinou apod. alespoň částečně obětovat pro celek...), který nelíbivě a bolestně řeší věci, jejichž kladný dopad se projeví třeba až za dvacet, třicet, či i více let... .

 

((...)).

*( -aby nedošlo k omylu; - já jsem jinak velikým zastáncem demokracie...!). 


8hanka
před 5 měsíci
Dát tip Zeanddrich E., supizmus

našťastie som zažila suseda s gitarou, sedávali sme na múriku pred domom a spievali do hustnúcej tmy...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru