Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pokroutky 49

26. 11. 2023
16
13
139
Autor
Kočkodan

 

 

 

Chování jeho kokršpaněla bylo již natolik problematické, že s ním páníček zašel k psícholožce.

 

Synkovi pyromana udělaly pod stromečkem největší radost opalovánky.

 

Nesmělá a před kluky se stydící dospívající dívkaběžela domů a lehla si do vany  s pýřivkou.

 

Jako dítě si nejraději hrál v obýváku na zeleném kovralu. Rodiče žertem říkali: „To je náš koberční Ráďa.“

 

V důsledku jejích nekontrolovaných větrů se z ní brzy stala dost neoblíbená bzdová účetní.

 

Odborový svaz v Poldovce uspořádal zájezd do Prahy na divadelní představení Národního divadla Kaličova dcera.

 

Předsedovi nedávno založeného JZD se příliš nelíbilo, že jeho potomek tráví hodiny s kulačkou.

 

Matka myš vypravovala mláďatům pohádky. Největší úspěch sklidila Sýpková Růženka.

 

Kdo tu paní jen trochu znal, tak se vůbec nedivil, že pracuje v megeroologickém ústavu.


13 názorů

Kočkodan
před 5 měsíci
Dát tip

Pěkně vám všem děkuji za reakčnost. Pokud se budete nadále chovat v podobném duchu, nezačnu vás řadit k megerám a megerům (aby mě náhodou někdo neseřval za nedostatečnou korektnost).


Jamardi
před 5 měsíci
Dát tip

Vede psícholožka, Kaličova dcera a megeroologický ústav. :)))

V Poldovce se jistě díky tomuto překlepu podařilo zájezd naplnit do posledního místa, což by jinak nešlo tak snadno. :)


Byl znám mimořádnou láskou a souzněním s ptáky. S kosy kosonoval, s korelami koreloval.


Hamar
před 5 měsíci
Dát tip

Bzdová účetní, sýpková Rúženka a megeorologický ústav pro tentokrát vítězí! :-)


Alegna
před 5 měsíci
Dát tip

Pýřivka mi zůstala až do teď, úsměv, všechny hlášky pobavily, díky


Janina6
před 5 měsíci
Dát tip

Skvělé jako vždy :)


8hanka
před 5 měsíci
Dát tip supizmus, Alegna

vieš, že aj smiechom sa dá zabiť? Asi budem musieť k psíchologovi, nech ma naučí rozumne reagovať...:)

poznám viacero z megeroloogickégo ústavu, len som doteraz netušila, že sa tak volá...


Nami 99
před 5 měsíci
Dát tip 8hanka, supizmus, Alegna

Supeeer - všechny - Sýpková Růženka vede -

 

Kulisák v divadle také často obsluhoval oponu. Oponoval.


supizmus
před 5 měsíci
Dát tip Gora, 8hanka, Alegna

Mě, když kamarád pyroman dával dárek k narozeninám, tak si dost VYHODIL z kopýtka a jeho dar byla naprostá BOMBA!


Andreina
před 5 měsíci
Dát tip supizmus, 8hanka, Alegna

Megeroologický ústav vychovává ty mgr, nebo ne? 

Sýpková Růženka a Kaličova dcera ovšem nemají chybu.


Gora
před 5 měsíci
Dát tip supizmus, 8hanka, Janina6, Alegna

Megera dnes tvé nové Pokroutky "rozsvítila", Luboši. Celé jsou chytře vymyšlené!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru