Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pokroutky 50

03. 12. 2023
19
16
169
Autor
Kočkodan

 

 

 

Zejména v padesátých letech byly dost rozšířené svatby mládeže.

 

Jevištní výtvarník patřil mezi rádoby žertéře a lidé v divadle se báli, kdy zase provede novou kulisárnu.

 

Husité použili v bitvě taktiku, jež spočívala v tom, že první řadu tvořily obzvlášť vyvinuté bojovnice. Nezdálo se ovšem, že by křižáky tato kozová hradba příliš odrazovala.

 

Obecní úřad pořádal každý rok akci, na které se mohly děti pořádně proběhnout. I rodiče si velmi oblíbili toto lítání občánků.

 

V hospodě se sešli u karet samí blbci, takže není divu, že hráli úplně vylízaný mariáš.

 

Poněkud despotický manžel hnal hned ženu, aby se převlékla, protože chtěla mýt nádobí v teplákách. Podle něj nedodržela dřez code.

 

Malý Tomášek si odřel kolínko a když mu na něj chtěla dát maminka náplast, začal brečet ještě víc. Později se zjistilo, že trpí mimořádně silnou pflastrofobií.

 

Muž měl již pátý den zácpu a partnerka začínala nespokojeně bručet, že nic nevydělá a je nekakačenko.

 

Tatínek nutil svého dvouletého syna jíst různé druhy zeleniny z rodu Brassica: „Žer zela, ham!"


16 názorů

Kočkodan
před 5 měsíci
Dát tip Gora

Neprovokuj mámo tátu,

oblíkni se k saponátu. :-)


Kočkodan
před 5 měsíci
Dát tip Gora

Prolítnul jsem si vaše komentáře a nezdá se mi, že by mě měly od další tvorby odrazovat. Dokonce si myslím, že mezi vámi nejsou úplně vylízaní čtenáři a reagující. Tak vám za vše pěkně děkuji.

None___, Přemýšlel jsem nad tím a dospěl k názoru, že jde asi obojí...


Radovan Jiří Voříšek
před 5 měsíci
Dát tip supizmus, Hamar, Poeteroristka

Chtěl jsem mít, k nelibosti rodičů, dlouhou ofinu. Jednou v noci matka vzala nůžky a zahájila nekompromisní ofinzívu.


Diana
před 5 měsíci
Dát tip

Pflasrofóbií asi trpím také poslední dobou... Dobré nápady :-)


Hamar
před 5 měsíci
Dát tip supizmus, Poeteroristka

Moc pěkné!

Tentokrát vítězí dřez kód!


Radovan Jiří Voříšek
před 5 měsíci
Dát tip supizmus, Hamar

Koncem husitských válek začali husité posílat do okolních zemí skupiny nejšílenějších bojovnic. Tak vznikly tzv. spanilé pizdy. 


Janina6
před 5 měsíci
Dát tip Gora

Všechno super jako obvykle, ale dřez code, vylízaný mariáš a lítání občánků... jo, bomba :D


supizmus
před 5 měsíci
Dát tip Gora

Jako tradičně - úplná bomba!


Alegna
před 5 měsíci
Dát tip supizmus, Gora, Radovan Jiří Voříšek

S úsměvem na líci

s vibrující bránicí

nezdráhám se říci

smekám svou čepici

 

 

 


Jamardi
před 5 měsíci
Dát tip

Nápady máš skvělé, ale posmutněla jsem u dřez code a nekakačenka. U despotů by mě dřez code nepřekvapil, a v Japonsku kvůli časté návštěvě záchodu prý někoho propustili. Hodně se mi líbí vylízaný mariáš a pflastrofobie.


Jednapoetka
před 5 měsíci
Dát tip Poeteroristka

Lítání občánků mi krásně polechtalo bránici. Jakožto i ostatní příměry....:-))))


Gora
před 5 měsíci
Dát tip Poeteroristka

Výborné, Luboši.

Naše vnoučata také trpí silnou flastrfóbií, ale naopak - náplasti vyžadují na kdeco:-). A nej mne zaujal dřez code!


aleš-novák
před 5 měsíci
Dát tip

Lahůdkové, jako vždy.

U nás na východě říkáme náplasti prostě flastr, nikoli Pflaster jako u vás v Bavárii...


Andreina
před 5 měsíci
Dát tip supizmus

Kočkodánku, Tvé pokroutky opět nemají chybu a  „Žer zela, ham!" je prostě skvost.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru