Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pokroutky 51

10. 12. 2023
13
9
142
Autor
Kočkodan

Všechny partaje v tomto baráku byly víc nebo míň praštěný. Prostě jančící dům.

 

Předpovídal budoucnost z olomouckých tvarůžků držených v ruce. A postupně se ukazovalo, že se v sýromantii opravdu vyzná.

 

Ráno mu jeho arthritis uricazatím dávala pokoj, ale nechtěl chválit dnu před večerem.

 

Po pár frťanech se notorik rozzářil, měly na něj očividně rumyniscenční účinky.

 

Na Domažlicku nepanuje přílišná spokojenost se zdravotnictvím. Lidé nadávají, že doktoři hlavně honí Chody.

 

Vedení drůbežárny převzal na dva dny jeho náměstek, protože ředitel (již starší pán a prostatik) odjel na kurologické sympozium.

 

Šachista se nejdříve kvůli údajné nemoci nechtěl turnaje zúčastnit, potom však přeci jen absolvoval alespoň dvě simulantky.

 

Svou nepozornou prací s troubou a remoskou získala paní brzy dost zkušeností na poli výškvarného umění.

 

Žák deváté třídy se hlasově projevoval natolik mimořádně, že se mu vedení školy rozhodlo věnovat mutovní pohár.

 


9 názorů

Kočkodan
před 3 měsíci
Dát tip

Díky Rhode. Že nejsi úhlavním nepřítelem humoru, to se mimo jiné projevuje i u tvých komentářů. 


Rhodesie
před 3 měsíci
Dát tip

Jako vždy - eňo ňuňo... :)

U mne vyhrála trsající stavba, podnik zabývající se chovem brojlerů, krůt, kachen a jiných domestikovaných opeřenců a TOP je umění nemotorné kuchařky...    


Kočkodan
před 4 měsíci
Dát tip

Přinejmenším elementární principy slušnosti ve mně ještě nevyschly, takže vám za komentáře děkuji. Vyschl však pramen nápadů, respektive je z něj jen malý čůrek. Než se naplní zveřejněníschopný počet devíti kousků, bude to asi trvat déle, než byl dosavadní týden. Raději vás varuji. Tož případně dočkejte dílka jako příslovečná husa části obiloviny.


Hamar
před 4 měsíci
Dát tip

Pěkné, pěkné Luboši!

Ovšem provozovat v současné době syromantickou živnost popř. si nechat u syromantika věštit, je při současné ceně olomouckých tvarůžek zábava pro horních deset tisíc. :-) Pokud se tedy člověk nechce, přes půjčku u Providentu, dostat do dluhové pasti.


Je to super, jen škoda, že není ten rum :-)


Jamardi
před 5 měsíci
Dát tip Josephina

Všechny jsou super, výškvarkové umění zejména!


Alegna
před 5 měsíci
Dát tip

Tvoje pokroutky na mě mají taky rumyniscenční účinky, i když žádný rum nemám, úsměv od ucha k uchu


Andreina
před 5 měsíci
Dát tip Alegna

Věštěc ze sýrečků, to tu ještě nebylo. Výborné.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru