Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pokroutky 52

17. 12. 2023
20
22
241
Autor
Kočkodan

V lokále vydatně nasával, ale ukázalo se, že vůbec nemá na zaplacení. Po reakci rozzuřeného výčepního vyletěl ze dveří obloukem. Do tohoto pohoztinství pak už ani nepáchnul.

 

Podle toho, jak se onen muž choval k ženám, bylo jasné, že nikdy nechodil do kanečních.

 

Policie uzavřela množírnu psů nové rasy obtěžující především ženy, tzv. sápejů.

 

Politika atakoval nespokojený dav při projevu slepičími produkty. Jelikož byla muška přesná, scházel z tribuny jako vaječný invalida.

 

Již jeho název naznačuje, že kozlík lékařský patří mezi mečivé byliny.

 

Během letu takřka nespustil svou aktovku z očí. Měl ji deklarovanou jako příčuční zavazadlo.

 

Některým kruhům například v Bavorsku se stále nelíbí Benešovy sekrety.

 

Nevolníci si v době žní dobrovolně a ochotně přidávali směny při pracech směřujících k získávání zrna z klasů. Díky uznalému feudálovi se tato jejich iniciativa záhy kladně projevila na výmlatní pásce.

 

V aukční síni nastalo pozdvižení, protože ochranka vyhodila jednu dražební hostku.  


22 názorů

Kočkodan
před 3 měsíci
Dát tip

Chce to víc trénovat vůli. Ale dík. ;-)


Lili.
před 3 měsíci
Dát tip

Nejde odolat:-)

Obdivuji. Upřímně. 


Kočkodan
před 3 měsíci
Dát tip

Rhode, ze tvého komentáře se u mne žádný nechtěný sekret (například vzteklá pěna u huby) neobjevil.


Rhodesie
před 3 měsíci
Dát tip

:)

 

Vede feudál, dražba a hov... vlastně sekrety.


Kočkodan
před 4 měsíci
Dát tip Gora, APodezDívka

Málem jsem úplně pozapomněl na akt slušnosti a dopustil se hříchu v podobě nepoděkování za vaše reakce na tento díl. Ale naštěstí jsem opomenutí přece jen zaregistroval a tímto textem napravuji. Takže díky.

U válečného invalidy jsem měl později jakýsi vágní dojem, že se něco podobného už někde objevilo. A vskutku to byl Martin, který pár válečný – vaječný použil jako první. Snad se jedná z mé strany pouze o inspiraci a nestal se ze mě na starší kolena plagiátor.


Radovan Jiří Voříšek
před 4 měsíci
Dát tip Nami 99

Vyprdli se na oslavu dvacátého výročí svatby. Bylo to pro ně jubilejno.


Al Jal Úd
před 4 měsíci
Dát tip

Zase zajímavé krouceninky :))


Hamar
před 4 měsíci
Dát tip

Pohoztinství, sápejové, vaječný invalida nebo dražební hostka. Tyto Pokrourky jsou trochu ve znamení násilí, které je tak příznačné pro předvánoční shon. :-) 

Líbí se mi velmi!


Janina6
před 4 měsíci
Dát tip

Vaječný invalida a mečivé byliny the best!


Radovan Jiří Voříšek
před 4 měsíci
Dát tip Janina6

Rád psával o ubývajícím Měsíci. Byly to nádherné srpeční verše.


Jamardi
před 4 měsíci
Dát tip

Moc se mi líbí pohoztinství, vaječný invalida a příčuční zavazadlo. :)))

Kozlík lékařský možná skutečně mečí - vydává mečivé vibrace, působí monotónní zvuky a uživatele uspává. Monotónní zvuky se doporučují pro uspávání kojenců. 


Radovan Jiří Voříšek
před 4 měsíci
Dát tip Jamardi, supizmus, Janina6, Hamar, Gora

Je mi smutno z toho, jak se oteplováním scvrkávají kry. Jsou to takové kří žaly.

PS

hodně slušný nápady


Nami 99
před 4 měsíci
Dát tip Janina6, APodezDívka

Supeeer - všechny - kozlík lékařský vede -

Lékař napsal v rychlosti zprávu o problémech s prsty na nohou. Má vymočené oba balíčky.


Abakus
před 4 měsíci
Dát tip

Krásne.


Evženie Brambůrková
před 4 měsíci
Dát tip Alegna

Pár terčů pro slepičí produkty bych taky měla :-)))


Gora
před 4 měsíci
Dát tip

Opět skvělé hlášky, Luboši.


Alegna
před 4 měsíci
Dát tip Gora

Nemá to chybu, u nás je docela tradice ve tvorbě vaječných invalidů 


Andreina
před 4 měsíci
Dát tip supizmus, Gora

Výborné, a hned první pokroutka s návodem, jak si zadarmo dopřávat v hospodě. Takové vyhození trvá jen pár vteřin, ale konzumace může i hodiny, krásný nepoměr.


Jednapoetka
před 4 měsíci
Dát tip Alegna, Gora

Příčuční zavazadlo! Teď už to z tý hlavy nedostanu! :))))


supizmus
před 4 měsíci
Dát tip Alegna, Gora, Janina6

Kočkodane, Ty mě jednoho dne budeš mít na svědomí!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru