Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Druhé vydání knihy

29. 12. 2023
3
5
89
Autor
mpat

V listopadu vyšlo druhé vydání knihy Tajemství dřeva, kam jsem propašoval i baletrii, opatrně. Recenze na to byly mírné, snad proto, že tahle kniha byla i pro ženy. A když jsem se ptal na tzv.křest a další propagaci, bylo mi řečeno, že to už není novinka, to už je  druhé vydání! No dobře, říkám si - a není snad druhé vydání hodno větší pozornosti a oslavy a radosti, než novinka? Já myslím, že ano.

Co myslíte vy? Budete dělat oslavu u druhého vydání, třetího?


5 názorů

Alegna
před 4 měsíci
Dát tip

Určitě si druhé vydání oslavu zaslouží, tleskám a gratuluju :)


Janina6
před 4 měsíci
Dát tip

Já mám od tebe nejradši Akord a jiskry, ale Tajemství dřeva jsem ještě nečetla. Doufám, že se časem objeví v naší knihovně.


Gora
před 4 měsíci
Dát tip Alegna

Gratuluji k úspěchu!

Oslavu bych asi nedělala, ale hřálo by mě, že se první vydání vyprodalo. Že se našli čtenáři, kteří skutečně stojí o (moji) knihu!


Janina6
před 4 měsíci
Dát tip Alegna

Gratuluju! Nevím, jestli jsou tu takoví literární machři, co se mohou pyšnit opakovaným vydáním některé knihy, ale za sebe mohu říct, že bych určitě oslavila jakékoli vydání ;)


mpat
před 4 měsíci
Dát tip Janina6, Gora, Alegna

Já jsem oslavu dělal a druhé vydání hladila - loutka. dřevěná


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru