Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pokroutky 53

31. 12. 2023
13
9
134
Autor
Kočkodan

Pokroutky 53

 

 

Místodržícímu Albrechtu Gesslerovi se na Wilhelmu Tellovi moc líbilo, jak je ten člověk okuševnělý.

 

Z pubertální dívky trpící anorexií se v pětadvaceti stala již zcela vyžralá osobnost.

 

Žák u učitele přírodopisu příliš nezabodoval, jelikož zařadil čápa a bukače mezi bloudivé ptáky.

 

Vzhledem k vynalézavému utajování pití se jí podařilo poměrně snadno najít na Barrandově pěkné místo maskérky a vyžáhlistky.

 

Ke všem ženám se za každého počasí choval nesmírně něžně, což mívalo i jisté negativní následky – tu a tam se nahladil.

 

Maminka, povoláním kadeřnice, vyprávěla svému malému synkovi nejraději pohádku O Očesánkovi. (Druhá varianta: Tatínek, velký milovník chmelového moku, vyprávěl...)

 

Zeť věnoval své tchyni trpící strachem z výšek k narozeninám vyblítkový let horkovzdušným balónem.

 

V minulosti se šířilo mezi námořníky při dlouhých plavbách nepříjemné psychické onemocnění, tzv. durděje.

 

Partnerka byla poněkud zaskočena, když dostala od manžela pod stromeček debilační krém.

 


9 názorů

Když sliješ všechny zbytky alkoholu všech druhů, které máš doma a vypiješ to, tak to jistě snadno shlastíš!


Kočkodan
před 4 měsíci
Dát tip Alegna, Gora

Jelikož dnes máme Tři krále, tak vám za komentáře obsahující i přání a humor poděkuji nejen jednou. Tedy: děkuji, děkuji, děkuji.

Jak už jsem nedávno naznačil, je to s nápady oproti minulosti slabší, sběr bude trvat déle. Ale předpokládám, že za týden to dohromady lidově schrastím.


Pan Babiš přidal důchodcům 500 Kč, s nadšením hlásala média. Byla z toho pořádná halórizace důchodů!


Nami 99
před 4 měsíci
Dát tip

Supeer - všechny - vyblítkový let se vyrovná debilačnímu kému a oba vedou.

Když byla železnice ještě v plenkách, odborníci zjistili, že když dojde k neštěstí, je nejvíc mrtvých a zraněných v posledním vagoně. Prot vydali nařízení, které zakazovalo k soupravě poslední vagon připojovat.


Rhodesie
před 4 měsíci
Dát tip

:)

 

Nevím - možná jsem okuševnělý.

Ale co vím - jsem vyžralý s ptákem již nebloudícím znalým svých cest, ale dříve jsem se hodně nahladil.

 

A jakožto nejen vyžralá, ale i vyzrálá osobnost vím, že člověk se stále učí a dozvídá něco nového. 

Třeba před chvílí jsem přijal vědomost, že není moudré zdržovati se pod letícím horkovzdušným balónem...

 


Gora
před 4 měsíci
Dát tip Radovan Jiří Voříšek

Luboši, přeji hodně (nejen) pokroutkových nápadů do nového roku!


 

Proč sis přinesl do kostela motyku? Protože tu jsou dnes krtiny.


Diana
před 4 měsíci
Dát tip supizmus, Gora, Radovan Jiří Voříšek

Debilační krém bych momentálně velmi potřebovala. kde se dá sehnat? :-))))


Alegna
před 4 měsíci
Dát tip supizmus, Gora, Radovan Jiří Voříšek

To jsou trefné Silvestrovské hlášky, vybírám - nahladil, vyblítkový let a debilační krém. Vše dobré do roku 2024, ať tě vtipná múza neopouští 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru