Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pokroutky 54

14. 01. 2024
20
20
201
Autor
Kočkodan

Pokroutky 54

 

 

Velkokombinát v Písnici nabízel mladým uchazečkám o zaměstnání coby další motivaci také možnost vystupovat v Česku i zahraničí jako podnikové masoretky.

 

Antoušek byl psychicky v hodně špatné pohodě, protože se mu lidé vyhýbali z rasových důvodů.

 

Ve vězení založil soubor lidových písní a jelikož hrál i skvěle na housle, stal se jeho krimášem.

 

Manželka se po každém jídle stará o to, aby bylo nádobí a příbory opět čisté. Jejímu životnímu partnerovi zcela vyhovuje, že se tak často dopouští smylstva.

 

Při rozstřelu vážně zranil dva spoluúčastníky a lehce i moderátora, čímž se bez problémů dostal do horkého křesla v soutěži Chcete být milicionářem.

 

Rodičům nešlo příliš pod nos, že jejich syn pracoval na čerpacích stanicích jako žumpař.

 

Miguel de Cervantes psal kolem roku 1600 román, ve kterém již tenkrát varoval před negativními následky inhalování některých látek. Smutným hrdinou se v něm stal don Čichote.

 

K poměrně běžným úkolům Jana Mydláře patřilo i oddělování horních končetin z Anglie převzatou technologií známou pod označením „sec and hand...“

 

Až řadu let po mistrově smrti byl objeven v pozůstalosti Antonína Dvořáka fragment jeho na svou dobu nezvykle moderní opery o riskující mladé lyžařce s názvem Šusalka.

 


20 názorů

Kočkodan
před 3 měsíci
Dát tip Gora

Tož díky, Jani. Delší dobu se na Písmoni tvůj nick nezjevoval, tak jsem rád, že už to není pravda.


vesuvanka
před 3 měsíci
Dát tip Gora

Primáš, smylstvo, milicionář, žumpař, don Čichote... Luboši, všechny jsou pěkné a vtipné :-)))


Kočkodan
před 3 měsíci
Dát tip

Za vtipné přípodotky dík i duu A. & A.


Alenakar
před 3 měsíci
Dát tip Gora

Aleši,

myslím, že pro Kulínského by byli ti vězni moc staří.


aleš-novák
před 3 měsíci
Dát tip Radovan Jiří Voříšek, Nami 99, Alenakar, Gora

Vězeňské pěvecké těleso řídil Bohumil Kulínský. Z Bor.


Kočkodan
před 3 měsíci
Dát tip Gora

21. ledna roku 2024 se pod mým dílkem objevuje poděkování, jež má nepochybně určitou souvislost s vašimi ne zrovna hroznými komentáři níže.

Příští díl bude až za týden – vydržať!


I tak dobrý katolík, jakým byl Antonín Dvořák, měl své temné období. V něm složil opus 58 s názvem Sabat Mater.


aleš-novák
před 3 měsíci
Dát tip geminy

Ode dneška se budu sec and handům vyhýbat.


Alenakar
před 3 měsíci
Dát tip

V minulosti nebýval antoušek - pohodný zpravidla moc hodný člověk. Z rasových důvodů se mu vyhýbali hlavně psi a kočky. Tip.


MilanH
před 3 měsíci
Dát tip geminy

V současné době v Pisnici vládnou Vietnamci :-)


Alegna
před 3 měsíci
Dát tip geminy

Pobavily všechny


Evženie Brambůrková
před 3 měsíci
Dát tip supizmus, Alegna

Nenašla jsem důvod se neusmát :-)


Nami 99
před 3 měsíci
Dát tip

Všechny supeeer...krimáš vede.

 


Jamardi
před 3 měsíci
Dát tip supizmus

Don Čichote, soutěž Chcete být milicionářem, krimáš a rasové důvody se mi líbí moc :)


lastgasp
před 3 měsíci
Dát tip Nami 99, supizmus, Alegna

Tentokrát si toho opravdu naspal hodně a chlipně. Musel jsem se smát až sem dostal ledvinovou komiku. 


supizmus
před 3 měsíci
Dát tip Alegna

Kočkodanéééé! Ty jsi borec!


Gora
před 3 měsíci
Dát tip Alegna

Milicionář je třešinka na dortu, dobře vypečeném:-))


Diana
před 3 měsíci
Dát tip

Zase povedené :-)))


Rhodesie
před 3 měsíci
Dát tip Alegna, Poeteroristka

:)

:)

:)

:)

:)

 

Řehtám se odshora dolů...

 

:)

:)

:)

:)

:)


Abakus
před 3 měsíci
Dát tip

pobavilo - teda najmä krimáš a chcem byť milicionárom.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru