Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pokroutky 55

28. 01. 2024
18
13
183
Autor
Kočkodan

 

Má doma kočky a když si pořídí nějakou novou, tak u ní vždy zjišťuje přesnou výšku, délku a váhu. Je značně mícoměrný.

 

Při spaní si o sebe tře hlasitě zuby a manželovi stále silněji vadí, že jeho žena dělá po nocích skříptérku.

 

Na dermatologii mu odebrali vzorek z podivné vyrážky. Ale v laboratoři nic nezjistili. Nevyzpytatelné jsou holt testy koží...

 

Sedlák se vrátil z trhu spokojený – koupil tele za dobrou cenu a navíc k němu dostal i zábuční list.

 

Je duševně rozhozená a psychiatr teď dává postupně dohromady tenhle puzzlíček nervů.

 

Dost často se v hospodě opije natolik, že by se sám ani nedostal domů. Avšak jeho mnohem střízlivější přítel mu pokaždé pomáhá, podpírá ho a jde celou cestu s ním. Násoska může být rád, že mu tak spolehlivě fungují kámovody.

 

Rozhodl se, že omezí přísun sacharidů a přestane si dávat do kávy a čaje cukr. Že bude prostě držet slaďovku.

 

Již skoro měsíc a půl se (obzvlášť po požití alkoholu) chová násilnicky a vyvolává rvačky. Má svoje pěstinedělí.

 

Láska ošetřovatele dojnic šla tak daleko, že začal v kravíně (jemu nepatřící budově) i přespávat a stal se z něho skoter.


13 názorů

Kočkodan
před 3 měsíci
Dát tip Gora

Chci si stále uchovat svou dobrou pověst (která snad skutečně existuje), takže ani tentokrát nehodím na projev díků obrazný bobík. Navíc mi to opravdu nic neudělá a nebude vůbec nic stát. Takže vám všem pěkně děkuji.


Al Jal Úd
před 3 měsíci
Dát tip

Zábuční list, kámovody z hospody a puzzlíčky nervů - výborný :))


Hamar
před 3 měsíci
Dát tip Al Jal Úd

Perfektní!

Za mě nejvíc testy koží, zábuční list a kámovody!


Alenakar
před 3 měsíci
Dát tip Al Jal Úd

Znám z posilovny spoustu pánů, kteří soustavně zjišťují u svých partnerek, které se rozhodly hubnout, jejich míry a váhy. Taky jsou asi mícoměrní. A Harpagonové jsopu zase mincoměrní. Tip.


Alegna
před 3 měsíci
Dát tip Al Jal Úd

Všechny mě bavily, kámovod se podroušenému hodí 


Radovan Jiří Voříšek
před 3 měsíci
Dát tip Al Jal Úd

Cvičil tak, až mu svaly rostly všude. Stalo se z něj typické mozkulum.


Gora
před 3 měsíci
Dát tip Alegna, Al Jal Úd

Líbí se mi dnes - nejvíc - puzzlíček nervů, zábuční list a pěstinedělí:-)


Jednapoetka
před 3 měsíci
Dát tip Nami 99, Alegna, Al Jal Úd

Testy koží...Ten je boží...:-)))))


Diana
před 3 měsíci
Dát tip Alegna

Občas mám také puzlíček nervů, ale sklenička něčeho dobrého mne zachrání :-)))


Rhodesie
před 3 měsíci
Dát tip Alegna, Al Jal Úd

Úžasné všechny tři kategorie:

  • zvířecí
  • medicínské 
  • opilecké

 


Nami 99
před 3 měsíci
Dát tip Alegna, 8hanka, Al Jal Úd

Supeeer - všechny - zábuční list vede.

Jeho ex manželka měla často trému. Mluvil o ní jako o extrémní. 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru