Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sadista

01. 02. 2024
10
20
175
Autor
Jamardi

O překvapení vedl řeči.

A trefil se, on neměl zdání,
co chystá. Vůbec. Trochu ani.

Těšilo ho, že moc brečí.


20 názorů

Jamardi
před 3 měsíci
Dát tip

Luboši, potěšil jsi mě, dík :)))


Kočkodan
před 3 měsíci
Dát tip

Jarmilo, snad to nebudeš brát jako akt sadismu, když já svůj komentář přetavím do přání všeho nejlepšího ku tvým dnešním jmeninám. ;-)


Jamardi
před 3 měsíci
Dát tip

Romane, děkuju


Jamardi
před 3 měsíci
Dát tip

Rhodesie, děkuju


Rhodesie
před 3 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

Skvělý! Pár slovy vyjádřeno hodně trefně. 


Jamardi
před 3 měsíci
Dát tip

Biskupe, Karle, děkuju


K3
před 3 měsíci
Dát tip

Tady jde o čistý sadismus. Druhému nezpůsobuje potěšení, naopak. Sado - masochismus je potěšení pro oba. 


Jamardi
před 3 měsíci
Dát tip

Milane, děkuju 

Andeino, máš pravdu, ten druhý může být kdokoli. Dík.


Andreina
před 3 měsíci
Dát tip

Kapku drsné, ale přesně odpovídající názvu. Je jedno, kdo byl ten druhý. Když oběť netuší, může jí být kdokoliv. Tak to chápu já.


Jamardi
před 3 měsíci
Dát tip Benetka

Benetko, markýz de Sade využíval prostitutky, které i když nevěděly do čeho jdou, tak věděly, že se může stát něco, co se jim nebude líbit. A pak taky delší dobu služebné, ty mohly být překvapené napoprvé, ale pak už ne. To vůbec není to, o čem jsem psala. Ale dík za přečtení a tip.


Benetka
před 3 měsíci
Dát tip

SADISTA.

Tohle pojménování souvisí z Markýzem De Sade. V roce 1990 jsem zakoupil jeden výtisk jeho dílka Justýna aneb prokletí ctnosti a dodnes jej neumím dostat z hlavy. Nicméně co mě posléze úplně dostalo do kolen byla píseň od dua Vodňanský Skoumal. Niternější skladbu aby jeden pohledal!


Jamardi
před 3 měsíci
Dát tip

Nami, díky


Jamardi
před 3 měsíci
Dát tip

dievča z lesa, děkuju


Jamardi
před 3 měsíci
Dát tip

že, měla jsem na mysli skutečně hnusného sadistu. Dík za tip.


Janina6
před 3 měsíci
Dát tip Jamardi

Jasně, ono mi postupně došlo, jak to asi má být. Ale prostě mě to fascinuje z hlediska možností (jazykových), jak by se to dalo pochopit ;)


Jamardi
před 3 měsíci
Dát tip Janina6

Vlastně jsem myslela na muže a malého chlapce.  Ale myslela jsem si, že si každý bude představovat dvě osoby mužského pohlaví.


Jamardi
před 3 měsíci
Dát tip Janina6

Myslela jsem na dva muže. Pokud myslíš na jednoho, to by byl opravdu nějaký zvláštní masochista.


Janina6
před 3 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

To je dobrej labyrint nevyjádřených podmětů... Člověk si může naprosto libovolně představovat, jak jsou jednotlivé věty vlastně myšleny. Je ten, co se trefil, tím samým, kdo neměl zdání? A kdo chystal? A kdo brečel? A koho to těšilo?

Pokud tohle všechno má být vztaženo ke stejné osobě, tak je to geniální ;) To bych ho ovšem nenazvala sadistou, spíš masochistou.


Norsko 1
před 3 měsíci
Dát tip

Z vlastní zkušenosti ?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru