Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pokroutky 56

04. 02. 2024
15
13
166
Autor
Kočkodan

 

 

 

Nastěnka byla již od útlého mládí nápadná tím, že chtěla neustále tancovat. Lékaři u ní později v krvi zjistili chorovodplodné zárodky.

 

Miloš se postupně dopracoval k nejvyšším postům a becherovce, ale začínal poměrně nenápadně v grognostickém ústavu.

 

Jelikož se vnuk vyjádřil v kuchyni o bramboráku dost nelichotivě, začala mu naštvaná babička házet od sporáku placky pod nohy.

 

Nemocnice zavedla na svém nefrologickém oddělení novou funkci pískového mluvčího.

 

Manželovo počínání při milování bylo pro manželku tak nudné a nezáživné, že již několikrát klimbala. Uražený partner pohrozil, že to dá k úspavnímu soudu.

 

Mladík se na Staroměstkém náměstí seznámil s krásnou cizinkou. Zjistil, že jde o turistku ze Sofie. Oplývala skutečně nesmírnými půvaby, ale jemu při rozhovoru stále více vadilo, jak se vyjadřuje. Používala strašnou spoustu bulgarismů!

 

Tatínek se sklonil k miminku v dětské postýlce a neodpustil si jedovatou poznámku: „No jo, syn nám kálí...“

 

Nadšený chovatel drůbeže vyzdobil stěny kurníku obrazy a popelíny.

 

Malá Helenka se letos o Vánocích vytouženého dárku dočkala - pod stromečkem našla rodící a krkací pannu


13 názorů

Kočkodan
před 2 měsíci
Dát tip

Málem jsem vám všem pozapomněl poděkovat za komentáře, mezi kterými se zjevila řada vtipných.

Slzy vám doufám již osychají. To do příští neděle vydržíte, pak na vás nový díl už zase vyjukne.

Radovane, pokud tvůj vztah k položce č. 8 přetrval, tak věz, že jsem měl jako výchozí slůvko na mysli cyankáli.


Hamar
před 3 měsíci
Dát tip

Pěkné!

V tomto kole Pokroutek vítězí silná dvojka úspavní soud a bulgarismy!


Lili.
před 3 měsíci
Dát tip supizmus

Velmi pěkné. Kdybys mohl vidět zkrz monitor, jak na tebe jen teď očima krkám...;-)

Zase vtiponosné. Doslova palba ze strojní pušky humouru.


Alenakar
před 3 měsíci
Dát tip Nami 99, supizmus

Pokud se v nemocnici vyskytne legionela, stává se z vodovodu chorobovod... Tip.


Alegna
před 3 měsíci
Dát tip Nami 99

Placky pod nohy házím jen, když někdo používá bulgarismy :)


V Bille otevřeli nové oddělení s potřebami pro teraristy. Hned jsem tam se zájmem běžel. A můžu vám říct, že jejich bilaterární oddělení je výborně zásobeno.


Opravdu si to holčička přála?


Radovan Jiří Voříšek
před 3 měsíci
Dát tip Nami 99, 8hanka

Rumcajsova manželka se po mateřské dovolené v jeskyni nudila. A tak začala vyrábět různé nápoje a prodávala je kolemjdoucím. Stala se z ní zanedlouho dobrá barManka.


Nami 99
před 3 měsíci
Dát tip Janina6, Gora, 8hanka

Supeeer - všechny - bulgarismy vedou.

Byl tak ošklivý, že když ho zahlédly prostitutky, předstíraly, že čekají na autobus.


supizmus
před 3 měsíci
Dát tip Alegna

Na každé pokroutky se těším jak ten malý synek na čistou plínu!


Nepochopil jsem... syn nám kálí...


Rhodesie
před 3 měsíci
Dát tip Poeteroristka

Ani nevím,  proč jsem dostal chuť na bramborák a grog. 

A přiznávám,  že i já jsem jednou nebo dvakrát dal důvod být žalován u úspavního soudu... 


Andreina
před 3 měsíci
Dát tip 8hanka, Alegna

Tak pískový mluvčí na nefrologickém oddělení! Chudáci ledvinky, to musel výrazně klesnout zájem o transplantace.

Tak nevím, jestli to ten tatínek u postýlky trefil úplně správně a nemělo tam být "... už na nás kálí..."


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru