Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

víc víc než

06. 02. 2024
11
10
149
Autor
dadadik

   

 

kdyby se mi povedlo

vyjádřit ten

sladkobolný stesk

nad vším

ale nad vším

z minula

 

když se někdy přitomností

dotknu míst

kde jsem kdysi cosi

cosi

jako bych se do nich chtěla ponořit

vnořit

zůstat chvíli

tam

komplet

úplně

a víc

 

víc než vzpomínat

 

 

 

 


10 názorů

dadadik
před 2 měsíci
Dát tip

dík :)


Bačkovský
před 2 měsíci
Dát tip dadadik

Myslím, že se Ti to alespoň z části podařilo vyjádřit. A to není málo.


Zeanddrich E.
před 3 měsíci
Dát tip dadadik

... .

Ano (mně se to stává většinou při nějaké fyzické námaze; - velice živě se otevře nějaké to dávné okno... :) )


dadadik
před 3 měsíci
Dát tip

Alena - nevím, co je skutečná báseň....


Alenakar
před 3 měsíci
Dát tip

Je to jen takový prolog před nějakou skutečnou básní, ale mně se to líbí. Tip.


Alegna
před 3 měsíci
Dát tip dadadik, Janina6, Zeanddrich E.

Mám něco podobného, občas, poslední dobou častěji se ocitám v intenzivních známých pocitech kdysi prožitého, které vyvolá třeba bílá dlažba, která cosi připomene a někdy ani nevím, co ten pocit přivolalo, ale je mi v něm dobře a nechce se mi z něho ven :)


Kočkodan
před 3 měsíci
Dát tip Al Jal Úd

No, teď ti asi právě spisovně prasklo – hovorově ruplo – (vy)těsnění totálně, jelikož na tebe přeci jen vykouknul muj další komentář. Co si člověk nemůže přát víc… ;-)


dadadik
před 3 měsíci
Dát tip Al Jal Úd, Alegna

a je toho víc a víc a dokonce i vzpomínky ani ne tak daleké... 

a pak ještě, když náhle  vyskáče něco i vytěsnené úspěšně :)


Janina6
před 3 měsíci
Dát tip dadadik, Al Jal Úd, Alegna, Zeanddrich E.

Přesné... jsou to takové záblesky, "hluboké vzpomínky" tomu říkàm. Něco jiného, než vyprávět, jak to někdy bývalo a co kdo dělal a říkal... ale takový okamžik, kdy se ti připomene něco strašně intenzivně, jsi v tom místě a čase na chvilku zpátky... Vždycky mě to vnitřně "uhodí", až se leknu, jak je to reálné. 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru