Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Smrť ostrovova

18. 06. 2002
3
0
1003
Autor
Nilia

Toto som vymyslela v Senci pri sledovaní ohňostroja, keď sa akosi chytil ostrov uprostred seneckého jazera a všade okolo behali taký chlapi v oranžovom. Robili sme si srandu, že sú to deratizátori. Potom sme pochopili, že sa snažia ten oheň uhasiť.

 

Horí ostrov, horí

na seneckom mori.

Ktože ho podpálil?

Deratizátori.

Deratizátori,

- oranžoví chlapi.

Ktorá z nás si

jedného z nich lapí?

Jedného z nich lapí,

ostatných prekvapí.

A tak si to všetko

rýchlo niečím zapi!


Nilia
05. 08. 2002
Dát tip
Myslým, že sú aj oveľa silnejšie paródie. Viď Za pár prsteňov.

Bix
22. 07. 2002
Dát tip
Nádherné pohrávanie sa s klasikmi ! :o) Tí by Ti dali ! Alebo nie ? :o) Fakt, vtipné ! Aj keď tak nejako... ...skvele hyperbolizuješ.

Bulvena
05. 07. 2002
Dát tip
Dobrý Tip*

Nilia
20. 06. 2002
Dát tip
Skoro som zabudla! Skoro som zabudlaaa!!! DÍKI, BOTTO!!!!!!!!!!!!!

Aki
20. 06. 2002
Dát tip
Nilia: to 4. mi neva... možná kdyby tam bylo 'ktorá z nás si asi' znělo by to ještě líp, ale ten konec mi přijde, jako by k tomu vůbec nepatřil, no...

Nilia
19. 06. 2002
Dát tip
To posledne vychádza. Nevychádza štvrté. Asi preto sa to zda. Denis, díki.

Aki
18. 06. 2002
Dát tip
je to skvělý, až na to poslední dvojverší, to mi tam prostě nějak nesedí... můj tipanec ti utek jenom o kousíček :o)

Mythus
18. 06. 2002
Dát tip
!!!!!!!!!!! :) ...asi to posledné dvojveršie. Pravda. Asi kvôli rytmu. Tam je iný, ako v celej básni. Keby si odstránila nejakú slabičku...alebo. No neviem. Môj tip ti neutečiel! :)

Pecen
18. 06. 2002
Dát tip
milá lidovka

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru