Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Stín

Výběr: Gora
10. 02. 2024
23
15
434
Autor
a2a2a



Prosinec (29. 12. 2022)

Poslední šípek, zamlklý rubín
trnové koruny.
 

 

Stín
(10. 2. 2024)
Leničce Neumeisterové

Odumřeli-li jabloň, vyraší tráva, a i kdyby jí
byl lán, její stín najdete.

Všechno se vrací. Trojkolka, škola, první lásky,  
oprýskaný dům, kde je dnes dálnice. Bolesti
skryjí se v trávě.

Natáhnete ruku, směje se, těšíte se na důvěrně
známou chuť, obejmete,
necháte být.

 

15 názorů

koukám, že tady jsem netipoval...


Thea v tramvaji
před 2 měsíci
Dát tip Gora

Krásný text! Myslím, že se postupně dostávám do stavu, kdy hledám zmizelé stíny. Ale je dobré nechat to být.
A Creaerassy!!! Jak milé překvapení! Nevěřím, že už nepíšeš :) Tvé verše mne provázely mladou divokou Ostravou. Theuška... Jsem ráda, že jsem se dnes na písmák zase po čase koukla.


Craerassy
před 2 měsíci
Dát tip

a2a2a  ....Print...bodlo to u srdíčka.:-( Byl duší starého Písmáka stejně, jako ty. Jdu se podívat k tobě.


Craerassy
před 2 měsíci
Dát tip

Norsko1, ahoooj! Ráda tě vidím. Kdo za tohle může? Měl by viset!:-))) 


a2a2a
před 2 měsíci
Dát tip dadíková, Gora
Craerassy, chci tě pozvat na své stránky, nikoliv na své básničky či povídky, uvědomil jsem si, že jsem tu poslední tady dal po 7 letech, ale na dva texty ...Vzpomínka... jakási kondolenční kniha na již nenávratné Písmáky, a Zemřel Print..., na toho, protože, alespoň pro mne byl tou nejhodnější duší zde a navíc ojedinělý básník.

Norsko 1
před 2 měsíci
Dát tip

Milá craer, písmák už není písmák a tipy nejsou tipy. Lajky. A víš, kdo za to může ?


Craerassy
před 2 měsíci
Dát tip dadíková

a2a2a, já nevím, jak se tu dává odpověď na komentář. Není tu na to tlačítko. Přijde mi to jako padesát kroků zpět. Špatně se v tom orientuje. Pročetla jsem nové autory. To už se dávají tipy i za povídání a říkanky? Tak jsem se těšila zpátky a jediné, co mě tu dnes drží, jsou staří autoři. Básničku jsem nenapsala těch 15 let, ale říkanku zvládnu! :-)))

 


a2a2a
před 2 měsíci
Dát tip
Craerassy, dobré holubice se vrací. 15 let a ani vidu, ani slechu, ale okamžitě, aniž jsem se podíval na tvůj profil, tušil jsem, že za nickem se skrývá půvabná blondýnka (to mimochodem), ale zejména skvělá básnířka volného i vázaného verše. Děkuji. Písmák se za tu dobu značně proměnil, technicky se nedá srovnat s předchozím, na úkor grafiky zmizela řada užitečných funkcí, a největší propad je jak v aktivitě zde, tak kvalitě. Já jsem zde něco dal pod dvou či třech letech, protože jsem měl potřebu uctít kamarádku. Ale stále se zde lze dočíst hezkých veršů.

Craerassy
před 2 měsíci
Dát tip

Bála jsem se, že básníci a snílci odešli. Jsem ráda, že jsem našla první střípky toho hezkého, co tu bylo a je. :-)


Zuzulinka
před 2 měsíci
Dát tip

některé bytosti, jakoby tady byly pořád... i některé věci, zmizelé, nemizí...


Norsko
před 3 měsíci
Dát tip

Brum brum . Bručíš jak starý medvěd , když nedočkavě přebíháš z úlu na úl


a2a2a
před 3 měsíci
Dát tip Lili. , Gora, Zeanddrich E., K3

Mojí milí, je čas poděkovat, za čtení, názory, svědčící o porozumění, ocenění. Báseň patří k několika málo z mých, která byla napsána spontánně jako první reakce na zprávu o bytosti, která se života dotýkala tím nejvřelejším možným způsobem. Děkuji vám.


Lili.
před 3 měsíci
Dát tip a2a2a, Alegna, Zeanddrich E., Jamardi

Spousta obrázků, které už nikdy nejde prožít... kdyby nastaly, už to není to stejné. Protože my už nejsme stejní.

Krásný pohled z duše na svět a ze světa do duše.


K3
před 3 měsíci
Dát tip a2a2a

Gora to vyřkla přesně. Nádherné pohlazení.


Gora
před 3 měsíci
Dát tip K3, a2a2a, Alegna, Zeanddrich E.

Tvé jemné verše v časové posloupnosti je radost - i ve stínu smutku - číst.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru