Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chambre separée

12. 02. 2024
6
12
124
Autor
Delfín

 

Objednám chambre separée,

kde s tebou sám jen mohu být,

dva šálky kávy voňavé,

bláznivá chuť tě políbit!

 

K sobě tě něžně přitáhnu,

srdce tvé ještě netuší,

že čeho chci, i dosáhnu,

zlíbám rty s chutí moruší.

 

Já vím, jen klamné zdání mám,

že nyní dobyvatel jsem,

lovenou zvěří jsem já sám,

ty sklízíš plodů svých teď žeň.

 

Jsi tu nejžádoucnější z žen,

já svodům tvým podlehnu rád,

plamínky vášně zažeh jsem,

sám teď v nich dlouho chci se hřát...


12 názorů

Delfín
před 2 měsíci
Dát tip

Děkuji, Lili! :-)


Lili.
před 2 měsíci
Dát tip

Vzkaz pro úžasného autora tam výše:

Já hloupá jsem zaměnila mužskou duši Rhodesie rovněž za ženskou...

...nick je fajn. Moje chyba, že ho špatně chápu. To už teď vím.

 


Delfín
před 2 měsíci
Dát tip

Tak to se moc omlouvám, Rhodésie. Vzpomínám, že už jsme se o tvém nicku bavili. Jen jsem si to zase popletl, což se dá vysvětli jednak tím ženským rodem, jednak složením zbytku čtenářek, které zřejmě přilákal název. Věřím, že rády zabloudí i na moji novou stránku, kde opět titulek cílí spíše na ně. Obě dílka mají společné to, že vlastně vznikla jako komentíky, aby potěšila či pobavila stejnou autorku z Hané, co jinde projevuje romantické touhy a mívá tam dlouhé  zástupy čtenářů...;-)

 


Rhodesie
před 2 měsíci
Dát tip

Jem drobná korekce - Nejsem milá, ale milý. Při tomhle mém nešťastném nicku se ale takhle plete každý...   :)


Delfín
před 2 měsíci
Dát tip tanalarinova91

U té, co žila s hlavou v oblacích, je takové přání pochopitelné, Petro! ;-)


Delfín
před 2 měsíci
Dát tip

Vida, nejsem sám, kdo pamatuje moruši u nás, Goro! Bohužel, ty keře v parku vymýtili...:-)


Delfín
před 2 měsíci
Dát tip

Děkuji, milá Rhodésie, za tvé varování. Shořím-li, povstanu zas jak bájný Fénix ze svého popela. ;-)


Delfín
před 2 měsíci
Dát tip

Andrejko, listy moruše jsem nežvýkal. Ale jako kluk jsem ochutnal plody. V blízkém parku rostl v houští keř moruše. :-D

 


tanalarinova91
před 2 měsíci
Dát tip

Takovou "chambre separée" bych si dala líbit :) pěkné, dávám tip


Gora
před 2 měsíci
Dát tip tanalarinova91

Listy moruše, Andreino, asi nic moc, ale plody jsou lahodné, my jednu měli u dědy a babičky na dvoře. Donesl a zasadil ji po první světové pradědeček, šel  jako vysloužilý voják pěšky domů z Itálie, kde rostly...


Rhodesie
před 2 měsíci
Dát tip

Tohle mě fakt bavilo.

 

Hlavně ta pasáž o dobyvateli a lovené zvěři - to fakt SEDÍ...   :)

 

No a závěr - zažeh jsi plaínky v nichž se chceš hřát - tak to je PARÁDA!!!

 

Jen mě napadá - Pozor, oheň je dobrý přítel, ale zlý pán...   :) 


Andreina
před 2 měsíci
Dát tip Gora, tanalarinova91

Mirku, psát u Tebe, že se mi verše líbí je již holou zbytečností. Jen si nejsem moc jistá tou chutí moruší. Zkoušel jsi někdy žvýkat listy moruše?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru