Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chvilka odvahy

13. 02. 2024
15
15
136
Autor
supizmus
Včera mi od rána bylo dost mdlo. Ranní hygienu jsem nezvykle natahoval, snad v marné naději, že tím oddálím to, co musí přijít. Okolo poledne mě začaly svírat průjmy, a když jsem se ve 13 hodin posadil do křesla, srdce mi bušilo tak, že to bylo skoro na defibrilátor. Asi za 3 minuty zubařka prohlásila: “Za mě v pohodě, přijďte zase za půl roku!”
 
Tolik moje včerejší “chvilka odvahy”.

15 názorů

Benetka
před 3 měsíci
Dát tip

Hmmm... Taky jsem dřív chodil dobrovolně pravidelně co půl roku. A návštěva u zubajdy se mnou nic nedělá. Žádné průjmové stavy nebo tak. Akorát teď posledních pár let jsem žel zpustl... :(  Nedbám o sebe a ojebávám hygienu. Čištění zubů max jednou denně. U svojí zubajdy nebyl asi tři roky. Nejhorší je že vůbec nevím co mám se sebou udělat...?


8hanka
před 3 měsíci
Dát tip supizmus

K mojej zubárke chodím odkedy začala po vyštudovaní pracovať...za tie roky sa vydala, má 2 synov a už po 5o-ke...je príjemná, verím jej, dokážeme sa porozprávať, zasniať... trhanie zubov doteraz zvládala skvelo, stoličky dali zabrať.  Ale boli časy, keď mi kažďá návšteva  zubárov naháňala hrózu... strach, bolesť žalúdka...takže chápem až moc . 


dadadik
před 3 měsíci
Dát tip Nami 99, Gora, supizmus

Nami - asi kamaráda fest umrtvili :)


Jinys
před 3 měsíci
Dát tip Gora, supizmus

Vzhledem k tomu, že moje cesty k zubaři již v dlažbě zanechaly stopu, návštěvy neprožívám.
Nicméně, písmenka pěkná.
:-)


Nami 99
před 3 měsíci
Dát tip dadadik, Gora, supizmus, Alegna, Rhodesie

Gora - 

Jeden můj kamarád v křesle při vrtání zubu usnul.


Gora
před 3 měsíci
Dát tip supizmus, Nami 99, Alegna

supíku, včera jsem navečer taky seděla u zubaře, před lety jsem se naučila ovládat obavy - myslím na něco jiného, v podstatě v tom křesle nejsem.


Nami 99
před 3 měsíci
Dát tip supizmus, Alegna, Rhodesie

nnˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇnn - to jsou vrchní, spodní neumím. Ty krajní jsou stoličky.


dadadik
před 3 měsíci
Dát tip Nami 99, Gora

Nami ukaž


K3
před 3 měsíci
Dát tip

:).


Nami 99
před 3 měsíci
Dát tip supizmus, dadadik, Gora, Kočkodan, Alegna, Rhodesie

Mám oboje umělý.  Tak když mě ňákej bolí, jenom ho označím fixem a po někom je pošlu paní zubařce.


Kočkodan
před 3 měsíci
Dát tip supizmus, Gora

Supíku, tak jsem za tebe rád, že nelíčíš svůj stav před přihlášením se na Písmák, kde jsi předtím zveřejnil nové dílko.


dadadik
před 3 měsíci
Dát tip supizmus, Gora, Alegna

moje dvě osmičky v dásni, to byly akce

ta poslední na čelistním v narkoze :)

tramtadá


Al Jal Úd
před 3 měsíci
Dát tip supizmus, Gora, Alegna

Jdu k ní taky, chodím tam taky každý půlrok, ale teď musím dřív kvůli vytrhnutí osmičky. Taky se trochu bojím, příjemné to určitě nebude, aby to zvládla! Mému příbuznému při trhání trochu nechtěně ublížila. Tak snad to 21.2. vyjde...


dadadik
před 3 měsíci
Dát tip supizmus

je to možný? v dnešní bezbolestné době? :)


Jamardi
před 3 měsíci
Dát tip supizmus, Zeanddrich E., Al Jal Úd, Alegna

Dobrovolně za půl roku? To máš můj obdiv. Mě zve teď už rovnou za rok, od té doby, co pojišťovny...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru