Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pohadka o

18. 06. 2002
1
0
541
Autor
Olaffson

pohadka,no.

     Pohadka o krali s Uranovou korunou na hlave.

 

    Za sedmero horami, tremi financnimi urady a jednim uradem pracovnim, zil byl jeden kral ve svem kralovstvi. Byl to kral s Uranovou korunou na hlave.

    Ten kral mel tri syny. Kdyz uz synum bylo 18 let a on za ne prestal pobirat socialni davky, rozhodl se, ze je vysle do sveta na zkusenou. Hosi se jmenovali Venceslav, Jarmil a Ludek. Kral si syny zavolat nechal a pravil......Hosi.....rad bych vas z naseho jiz tak preplneneho hradu na par dni vystipal, potrebuji dovolenou, a vy zaucenou. Bezte do ruznych koutu zeme a hledejte po dobu jednoho roku a jednoho dne sve stesti. Aby jste nerekli........tady mate kazdy 20 Kc.....na bezne vydaje......doufam, ze jeste neco usetrite, a nebudete jak vase proradna matka, jenz ihned po vasem narozeni statni prasatko ukradla a za hranice naseho volebniho obvodu prchla.

   Tak hosi vyrazili. Venceslav byl nejstarsi, tudiz volil prvni.......vyrazil tedy na Zapad ;o) , videl nekoliko plakatu americkych filmu, doufal blazinek zemepisu neznaly, ze do Ameriky pesmo suchou nohou se dostane. Tak sel...........kdyz dorazil k prvni benzinove pumpe, rozhodl se, ze mistniho lokaje pozada o ohen, chteje kourit Chesterfieldky. Pumpar byl velmi nerudny, princova jmena neznaly, tudiz prince po ustech ( slusne receno ) hasakem uderil.....................no.................udelala se tma............a to je konec prvniho prince.

    Druhy volil Jarmil a rozhodl se pro slunny Jih............rad by se totiz ucastnil nataceni pornofilmu v nejake zapadle italske vesnicce......nejradeji jako protagonista, hrajici posle zvire ( viz. kniha od Dr.Koukolika Csc : Vse o nekrofilni zoofilii ). Jarmil dosel az do vesnicky zvane Artinia, pobliz Rima......tam narazil na tlupu filmaru, poradajicich casting pro Pornomagnata Luigiho Nowaka. Jarmil se dostavil, ovsem teprv pak se ukazalo, ze mrtve zviratko hrat nebude, one se jim skutecne stal..............ehm.........filmari meli padne argumenty.......................sen Jarmilovi splnil se, ovsem tento syn domu zpet take nedorazi.

    Jako posledni volil Ludek...........zvolil si Vychod...........chteje za nevestu najit si slicnou rusacku, ci prinejhorsim Ukrajinku. Kdyz se dostal do asi sedmnacte ruske vesnice, narazil na prekrasnou devecku, dojici podvizivenou kravicku......ihned jeho srdce zaplesalo vasni k te deve, a okamzite ji pozadal o ruku....................Ona rychle svolila k snatku s nepohlednym Ludkem,chtela totiz rychle dostat se ze Svazu, jinam, vice na Zapad ( predstavte si pri vysloveni slova zapad oblicej v uvodni scene na Ceskou Sodu......ach ) Ludek se svou Nataskou dorazily do kralovstvi kde kraloval kral s Uranovou korunou na hlave..............ale co se nestalo......kral byl mrtev........pry zemrel na rakovinu mozku, rekli felcari, coz je ovsem v rozporu s jejich prognozou, ze diky Uranu na hlave se mu nikdy nic takoveho nemuze stat..........

    Tudis Ludek stal se kralem, byla hostina, zaroven tri pohrby, svatba a korunovace.................a jestli on a jeho Nataska neumreli.....

...........................................................tak tam ziji dodnes

 

             Zazvonil zvonec

                          a

           pohadky je konec.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru