Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

to první padá

22. 02. 2024
10
34
279
Autor
dadíková

    

 

když je nebe plechové

a nehne se ani list

   možná vánkem

   trochu

 

tak den divnost

jedno přes druhé

   a to první padá

 

   kam dnes dojít

   k čemu

 

 

 

 


34 názorů

Janina6
před 2 měsíci
Dát tip

Craerassy, podle toho, co máme na autorských stránkách, jsem tu na Písmáku o pár let kratší dobu než ty, ale určitě pamatuju relativně dost. Jasně, že "starý" Písmák byl z mého hlediska lepší, a ujišťuju tě, že dokud se s námi majitel ještě aspoň trochu bavil, měli jsme připomínky k těm změnám, které mu ublížily (zrušení možnosti poslat adresné avízo, zrušení klubů, sbírek a podobně). Bohužel je to teď takhle a nemůžeme to ovlivnit, pouze se s tím smířit nebo sem nechodit.  Ale o tomhle můj komentář nebyl, já jsem se ohrazovala proti tvrzení, že dávat tipy komentářům a odpovídat na komenty u vlastních děl je tu "běžným nástrojem" pro zvýšení vlastní popularity. Tohle si prostě nenyslím a docela se mě to dotklo, proto jsem reagovala.


Craerassy
před 2 měsíci
Dát tip

Jani, já nevím, jestli jsi znala starého Písmáka, ale tenkrát by v tomto ohledu nebylo o čem polemizovat. Fungovalo to dobře. To, že vůbec tato diskuze vznikla znamená, že je něco špatně, nemyslíš? A není to vina dadíkové. I z mého pohledu se můžou tipy zneužívat a určitě k tomu dochází, i když ne u těch poctivých. A už jen to, že si tu dopisuju s tebou nebo dadíkovou a natáhne to avízy všechny, kdo nemají zájem se té diskuze účastnit, je dost otravné a hloupé.


Janina6
před 2 měsíci
Dát tip

Já vím, že ten komentář byl pro tebe. Ale Dadi v něm popisuje chování, které se mi příčí, jako by tady bylo běžným zvykem - a já si myslím, že v tom nám křivdí. Že tipujeme komentáře ne proto, abychom sami sobě dělali "reklamu", ale proto, že se nám zdá dobrý, podobně je to s odepisováním na komentáře. Popravdě mě tento "vypočítavý" přístup dost zarazil a věřím, že většina zdejších autorů ho taky nesdílí. 


Craerassy
před 2 měsíci
Dát tip Janina6

Janina6 ...dadí to vysvětluje mně. Nebyla jsem tu asi 15 let a nechápu kroky zpět.


dadíková
před 2 měsíci
Dát tip

Craer - musela by ses ho zeptat

podle mě se tu počítá počet kliknutí.. tak nějak jak už fungují jiný sítě, holt


dadíková
před 2 měsíci
Dát tip

Dodávám, že jsem to vysvětlovala Craer, která tu zřejmě nebyla sto let, či tak

a samozřejmě s nadsázkou :)


Craerassy
před 2 měsíci
Dát tip

dadí...a přesně o tom to je..proč si nemůžeme posílat avíza ke komentářům jen my dvě mezi sebou? Oldu nezajímají názory Písmáků?


Craerassy
před 2 měsíci
Dát tip dadíková

Rhodesie...za starých časů to tak fungovalo a já to měnit nebudu. Komentáře k dílům patří a tip máte za to, že s vámi souhlasím.:-))


dadíková
před 2 měsíci
Dát tip

Rhode jasně...

akoráť, žeto třeba nejde adresně a avizo dostanou všichni, kteří tu něco zanechali

správně by se mělo případně rozvíjet vlákno mezí těma dvěma

 

ale tak to všichni už víme, jako to tu je :)


Rhodesie
před 2 měsíci
Dát tip Craerassy

Reagovat na komentář je snad, aspoň pro mě,  přirozená věc...


dadíková
před 2 měsíci
Dát tip

Janino - nemluvím o Tobě, ale vidím jak to tu v obecnosti funguje, jak to systém nabízí... :)


Janina6
před 2 měsíci
Dát tip

Dadi, fakt si myslíš, že když někomu otipuju konentář, dělám to proto, abych upozornila na to dílo? A že když někomu odpovím na to, co mi napsal, dělám to kvůli reklamě? To bys mě vážně zklamala, jestli to bereš takhle.


dadíková
před 2 měsíci
Dát tip

Tip dílu dáváš jinde..

komentáři u komantáře

zjednodušení písmáka přisuzuju penězům


dadíková
před 2 měsíci
Dát tip

To se jen tak tváří, že sis dala dva.. je tam jeden :)


Craerassy
před 2 měsíci
Dát tip

Bezva. Chtěla jsem ten tip smazat a dala jsem si další dva. :-)))))


Craerassy
před 2 měsíci
Dát tip

dadi, takže já od včerejška dávám tipy svým komentářům místo dílům?? Super. Netušila jsem, jak jsem narcistická. :-)))) Olda přeci nemohl úmyslně takhle zmrzačit písmáka. Proč by to dělal??


dadíková
před 2 měsíci
Dát tip

za překlepy se omlouvám :)


dadíková
před 2 měsíci
Dát tip

Craer - ano můžeš dát i komentáři. I svému, i svému dílku můžeš dát tipa :)

lidi využívají tipování komentářů a hodně píší reakce, páč se to pak objeví v aktivitách a upoutává se takto na sebe pozornost :))

holt je to tu tak

a vede to majitel Olda, původní autor Písmáka

mávávám Ti

možná tato můj delší proslov se objeví v zajímavých kritikách

holt bez reklamy to nejde, nejsme pozadu :)


Craerassy
před 2 měsíci
Dát tip

dadí...koukám, že tip můžu dát i komentáři. :-))) Proboha, kdo to tu vede? Hodně lidí odešlo. Nenašla jsem je. Chybí. :-( 


dadíková
před 2 měsíci
Dát tip

lastgasp - dotýkat se je zakázáno :)


lastgasp
před 2 měsíci
Dát tip

Plechové nebe mi připomíná plechovou krytinu. Lehká a recyklovatelná. Může pod ní být horko i zima. Ani vánek s ní nehne. Podoba je ošidná, zkus se dotknout, kam až lze dojít a k čemu.


dadíková
před 2 měsíci
Dát tip

Craer  - extra nikomu teď nemůžeš odpovědět cíleně... avizo na tvoji reakci maji všichni kteří tu něco pípli :)

je to tu také jednoduché teď :)))


Craerassy
před 2 měsíci
Dát tip

dadíková, já nemyslela marbnost tvoji, ale že mi přijde, že ta báseň ji trošku vyjadřuje. Poraď, jak se dává odpověď na komentář. Nemůžu na to přijít. :-)))


dadíková
před 2 měsíci
Dát tip

Taky tě ráda vidím Craer - marnost nikdy ne e :)

teď tu po delší době trochu víc blbnu

nechceš taky?


Craerassy
před 2 měsíci
Dát tip dadíková, Craerassy

Ráda tě vidím, dadíková. :-) Řekla bych marnost, ale můžu se plést. Dlouho jsem tě nečetla. :-)


dadíková
před 2 měsíci
Dát tip dievča z lesa, Alegna

Písmák je studnice vědomostí :)


Rhodesie
před 2 měsíci
Dát tip

Každý den se dozvím něco novýho...  :)


dadíková
před 2 měsíci
Dát tip

Rhod - výraz plechový nebe používají fotografové, když je zataženo ..


Rhodesie
před 2 měsíci
Dát tip dadíková, Alegna

Plechový nebe je skvělý (aspoň tedy jako výraz). A divnost - to je skvělost...


Kočkodan
před 2 měsíci
Dát tip Gora, Alegna

Je lepší plechové nebe, než to nechat dojít tak daleko, že je člověk sám natolik na plech, až dokonce padá. (střízlivý smajlík)


dievča z lesa
před 2 měsíci
Dát tip dadíková, Gora, Alegna

dnes sa dalo na mraky ťukať***


dadíková
před 2 měsíci
Dát tip Gora, Alegna

aneb žádná křeč :)


Alegna
před 2 měsíci
Dát tip dadíková, Gora

Do houpacího křesla u hořícího krbu s knížkou a něčím dobrým k pití 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru