Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pokroutky 58

04. 03. 2024
18
16
160
Autor
Kočkodan

Pokroutky 58

 

 

V průběhu necelých čtrnácti dnů zabil osm lidí, převážně žen. Byl dopaden a odsouzen za vraždy z pilnosti.

 

Dozorce měl dlouhodobě velice hlasité větry a vysloužil si pochvalu ředitele věznice jako nejlepší řachař.

 

Nechal si u kartářky vyložit, co ho čeká. Docela se lekl, když začala jasnovidka křičet. Nevěděl, že ona budoucnost vřeští.

 

Již skoro půl roku byl bez milenek a začínal mít pomalu komplex méněžennosti.

 

Ukázalo se, že nemocnice prováděla podvody při nákupu umělých srdečních chlopní. Došlo k obžalování celkem pěti osob za tuto pumpárnu.

 

Při cestě ze Zlína mu chcíplo auto. Otevřel kapotu a hrabal se v motoru. Brzy objevil závadu – zapečené cvičky.

 

Majitel obchodu s použitým zbožím měl těžkou chřipku a dva týdny ležel v posteli jako bazar.

 

Žena si denně mazala obličej darovaným kosmetickým přípravkem, přesto vypadala stále hůř a hůř. Asi po měsíci s hrůzou zjistila, že jí snacha koupila k narozeninám degenerační krém.

 

Sněžný muž potkal skupinku horolezců a začal po nich házet koulema. Ihned ho vyplísnili za yettinské chování.


16 názorů

Kočkodan
před 2 měsíci
Dát tip trojort

Byl jsem zcela zhrozen, když jsem zjistil, že mi dal tip Kočkodan. Ale jak ho tak znám, tak si myslím, že jde jen o omyl, určitě se pouze překouknul a někam nechtěně kliknul.


Kočkodan
před 2 měsíci
Dát tip

Milí čtenáři, za vaše ohlasy vás rozhodně nechci jednoho po druhém zamordovat. A není to jen kvůli tomu, že jsem líný člověk. Jsem zároveň (zatím) i lidský jedinec při smyslech a podobný druh reakce na vaše reakce by byl zcela neadekvátní, přesněji řečeno naprosto praštěný a silně lidově vyjádřeno totálně prdlý. Takže k němu nedojde. Dojde k něčemu hodně jinému – poděkování. To se myslím hodí mnohem lépe, protože jsem po důkladném analyzování vašich slov dospěl k názoru, že mne chválíte. A často i v symbióze s humorem. Tudíž děkuji pěkně.


a2a2a
před 2 měsíci
Dát tip Benetka, Hamar

Nádražní rozhlas: Pozor, pozor! Ztratila se k...a z Boženky. Oprava: Bunda z koženky.


a2a2a
před 2 měsíci
Dát tip

Degenerační je perla, cvičky ale také rozesmějí, ostatně i pilnost má něco do sebe.


aleš-novák
před 2 měsíci
Dát tip

degenerační krém je výborný dárek pro tchýni, která se snaží působit mladistvě.


Hamar
před 2 měsíci
Dát tip Rhodesie, Radmila Marie, Gora

Nemůžu říct, že tvé aktuální Pokroutky nejsou občas trochu yettinské, ale líbí se mi velmi! :-)

Na oplátku jeden můj na aktuální téma - Bývalý/současný? předseda odborů mi svými manýry a neplacením členských příspěvků připadá trochu jako takový Sebestředula.


Radmila Marie
před 2 měsíci
Dát tip

Kočkodane, super. Cvičky a yetti... :-)


trojort
před 2 měsíci
Dát tip Benetka

taky si polehávám jako bazar, jen jsem to dosud nevěděl


Al Jal Úd
před 2 měsíci
Dát tip

Jako vždycky skvělé, líbí se mi všechno 


Jamardi
před 2 měsíci
Dát tip

Dneska se mi líbí úplně všechno. :)


Alegna
před 2 měsíci
Dát tip

Nevím, kterou hlášku vypíchnout, všehny pobavily


Benetka
před 2 měsíci
Dát tip

...taky často ležim v posteli jako bazar... :)


Philogyny
před 2 měsíci
Dát tip Benetka, Alegna, trojort

Muj manžel omylem jedl prášky na srdce naší králíčí jezevčice, které jsem položila na polici vedle jeho...vypadá spíš čile... :)


Gora
před 2 měsíci
Dát tip Nami 99

Degenerační krém by asi moc dobrou prodejnost neměl:-)

Prima kousky, Luboši!


Nami 99
před 2 měsíci
Dát tip Gora, Alegna

Supeeer - všechny - komplex méněněžnosti je nej.

Když děda chytil druhou mízu, babička mu tajně přezdívala "remízek".


Rhodesie
před 2 měsíci
Dát tip Gora, Alegna

Skvělý všechny, hlavně - KRÉM NA KSICHT A VŘEŠŤANKA...   :) Jo a ten chudák s dlouhým půstem.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru