Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pokroutky 59

10. 03. 2024
19
18
149
Autor
Kočkodan

Pokroutky 59

 

 

Když došlo na Mírově k dlouhodobému výpadku elektrické energie, rozdávali dozorci těm nejlépe se chovajícím vězňům celovky.

 

Lapka přepadl a zapíchnul kupce. Kat ho později na oprátku pověsil.

 

Zákazník si od prodejné ženy přál bičování ve křoví. Prostě aby dělala roštídůtku.

 

V kanceláři arcibiskupa platila dlouhá léta za nesmírně milou a schopnou pracovnici, takže poté co zemřela, byl podán návrh na její šanonizaci.

 

Již po prvním vyprání u jeho čepice silně vybledl typický vzor. Jednalo se o velmi nekvalitní čínskou smyjovku.

 

Když měla vystoupit na veřejnosti, začala se nepřirozeně usmívat. Šlo o šílenou tlémistku.

 

Šéf zlodějské party se dostal do vězení a brzy ho tam následovali i jeho lochsledi.

 

Čeští filmaři natočili pohádku Hrnečku, vař!, ze které se okamžitě stal kašovní trhák.

 

Knírač Riki i za nejjasnějších nocí tiše chrupal ve své boudě, zářící měsíc ho nechával naprosto klidným. Páníček si pochvaloval, jakého má príma nevyjanta.

 


18 názorů

Kočkodan
před měsícem
Dát tip Benetka

Bene, tvůj jazykový koutek mně negativní nasměrování hubových koutků (tedy směrem dolů) nezpůsobil. Jsem si takřka jist, že jsi tím nic špatného nesleďoval.


Benetka
před měsícem
Dát tip

Ještě se vracím k těm LochSledi. Lochat je po jihomoravsku smát se. A Sleď (obecný) Clupea harengus je malá mořská ryba jak známo. Takže LochSledi můžou taky být vysmáté ryby :) Na rozdíl od NohSledi což znamená že máš sledě za patama... :D


Kočkodan
před měsícem
Dát tip Benetka, Rhodesie, Gora

V žádném případě jsem nad vašimi komentáři přesmutně a přetáhle nezavyl. Nikdo z vás nebyl zmiják nebo zmijovka přinášející jedovatou kritiku. Všímám si všeho, i přidávaných žertovných hesel. Nakonec tedy absolutně nic nebrání tomu, abych vám všem poděkoval.


Rhodesie
před měsícem
Dát tip Gora
:)
 
Nevyjant, kašovní trhák a tlémistka...   :)

Diana
před 2 měsíci
Dát tip

Nevyjantka a kašovní trhák!


Alegna
před 2 měsíci
Dát tip trojort, supizmus

už se zase budu opakovat, pobavily všechny


Umbratica
před 2 měsíci
Dát tip

Tlémistky ale někdy mívají neustále na rtech příjemný a sympatický úsměv. Mám je raději než "bližní" s kamennou tváří. Tip.


Al Jal Úd
před 2 měsíci
Dát tip

Moc pěkné 


Hamar
před 2 měsíci
Dát tip Al Jal Úd, Alegna

Vynikající! Za mě nejvíc šanonizace a kašovní trhák.


Radovan Jiří Voříšek
před 2 měsíci
Dát tip Al Jal Úd

Majitelé plzeňské fabriky byli tak lakomí, že dělníky doslova ožebračovali. Bylo peklo ve Škotovce pracovat.


Philogyny
před 2 měsíci
Dát tip Al Jal Úd

... a kdo byl křoví?   :)


Radovan Jiří Voříšek
před 2 měsíci
Dát tip Nami 99, supizmus, Al Jal Úd

Zdědil po otci srdeční chorobu. Taky chardie.


Jamardi
před 2 měsíci
Dát tip Alegna

U mě jsou nej lochsledi, šanonizace a kašovní trhák.


supizmus
před 2 měsíci
Dát tip Al Jal Úd

Tyhle jsou zatím snad nejlepší!


Gora
před 2 měsíci
Dát tip Benetka, Al Jal Úd

Mně hodně zaujal praktický doplněk oblečení - smyjovka z Číny:-)


Benetka
před 2 měsíci
Dát tip Gora, supizmus, Philogyny, Al Jal Úd, Alegna

Baví mě to číst znivu a zas. Miluju to hraní se slůvky. Ostatně sám se tím rád zabývám. Ačkoli Tobě sahám někam tak max po kolena. Nicméně pro všechny případné čtenáře je dobrá znalost nejen mateřštiny ale též dialektů a nespisovných výrazů významným předpokladem aby se také pobavili tak jako já. Kupříkladu je dobré věděti že nápravnému zařízení a tedy vězení se může říkat taky basa báně montekuku apod. A nebo že někoho zavřeli a jde do lochu.

Lochsledi pobavili! :D

Krom všeho ostatního ovšem... :)


Nami 99
před 2 měsíci
Dát tip Al Jal Úd

Supeeer všechny - tlémistka vede.


Nami 99
před 2 měsíci
Dát tip Zajíc Březňák, Jednapoetka, Gora, Benetka, supizmus, Radovan Jiří Voříšek, Philogyny, Hamar, Al Jal Úd

V Moravském krasu byl spatřen zatím neznámý druh savce krasavec.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru